Käyttäjän arto kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 3,351 - 3,360 (kaikkiaan 3,661)
  • arto arto

Meillä päin ei tarvitse haaskoja. Sudet pyörii talojen pihoissa ilmankin. Tänään 13 maita ensimmäinen nurin,

arto arto

Niin kiekotuksesta videolla. käskettiin rasittaa sahaa mahdolisimman paljon. ( Oli autotunen sisään ajo) karsimassa en ole minä vaan suomen husqvarnan kehittämis päällikkö….. selvennyksiä syytöksiin.

arto arto

Tietolähde olen minä. Olen tutkinut ja mitannut kulutukset.
    Ilmeisesti maailman pieniruokaisin saha oli Partner R 18. sahasin sillä kymmeniä tankillisia mäntykuitua ja joka tankillisella yli 300 kpl. Kaato, karsinta ja katkonta.
    Neljä tankillista päivässä – joka arkipäivä. ………Uskokoon ken tahtoo. Kerran eräs sivulaidan kulkia oli abc huolttiksella kun palailin kotia savotalta oli ilta. Työ vaatteet päällä. Ukkeli hyvä kun pysyi pystyssä kertoi sahanneensa nuoruudessa yli 150 kiintoa joka päivä, leuhki vielä että selkä kipeä ollut sahan vetännyt muut käyntiin, silti sahannut yli 100 kiintoa vaneria, näki siitä isännästä olisko koskaan tehnyt kunnon töitä. eli satuja maailmaan mahtuu paljon.

arto arto

Onkohan koirien ulkoilukelitkään aivan parhaat ?…..Kopissa yleensä lämmittimet. Ainakin meilläpäin moni koira haukkunut kulkijoita pää ulkona kopista( pakkasta yli 30 astetta)

arto arto

Tarkasta bensaletku. voi vuotaa jostakin taitoksesta, kylmänä jäykkä ei silloin vuoda. .(kaasuttimen kiinnitys , poski tefat.) siinä kaikki Eli saa jostain ilmaa.

arto arto

Jees. En metsästä enää hirveä. sain tarpeekseni aikoinaan silloin suurilla luvilla. lihaa tuli niin paljon, eikä enää kellekään kelvannut , houkuteltu ja pyydetty metsälle. mutta ei innosta. viikot töissä metsässä ja viikonloput hirvestämässä, ei iske. ja koirista sen verran ollut monta jäniskoiraa beaklee ja reeveriä. eli niitä pikkukoiria. nyt menty 5v ilman koiraa. Silti vapaa ajalla aina kun ei muuta tekemistä mennään metsälle. ihan itekseen ja ilman kiirettä. kotiin tullaan sitten kun tympäsee

arto arto

Viikonloppuna se alkaa susijahti meinaan. 3 kaatolupaa meidän kylälle. Eilen jolkotellut yksi susi keskustassa törmännyt autoon ja juossut ala-asteen seinään pallis. Onneksi lapset tunnilla. Suurin lauma tänä talvena ollut yli 10 yksilö (susitutkija tarkastanut jäljet) Näkyy niitä näkyy riittävän.

arto arto

Lakisääteinen työterveys tarkastus tänään Muutama pihapuun kaato. ja sitten lomautus. hankintakaupat ei vedä, pihapuutkin vain kaadan on niin isoja ei moto saa nurin. loput sitten tekee kone.

arto arto

Itse tein tuulenkaato savotan jäi jäljelle normikannot. olisiko jäännyt kannon pituus jotain 10-20cm. Maa jäässä juurakot jäi siihen asentoon missä olivat. En kyllä ole missään nähnyt pitkiä kantoja meillä päin.

arto arto

Nätit maisemat hossassa on suht luonnonvaraista metsää. Antaa jälkipolvienkin niistä nauttia, Kyllä suomessa metsää riittää. Muutamana kesänä kyseisellä alueella viivytty muutama päivä.

Esillä 10 vastausta, 3,351 - 3,360 (kaikkiaan 3,661)