Käyttäjän arto kirjoittamat vastaukset
-
Kokemusta on hakaa monen tunnetun merkin. Archer, on maailmalla tunnettu merkki. kestävä ja hyvin terässä pysyvä. eikä veny.
Ennen oli sakun autot autoja. Nykysin vastaa itä europan kotteroita. Vikoja vikojen perään, Johtuuko laadun heikennys palkkojen pienentämisestä, Suomen politiikot jauhaa palkoista *saksasan malli* Työ motivaatio kulkee palkkojen mukana. 1 saksalainen ollut eikä toista tule, Saa silti nauttia autoilusta ilman mitään huijauksia.
6.3 olen teroitellut. Strand laadukas musta se tupla hammas terä, testeissä leikuuta kehuvat 100% lisäystä, Nopea se on. Takavuosina tilasin maailmalta 1,3 vahvuudella oli nopea ja kestävä,oli jotain erikkometallia, kesti sahata pitkään ja oli nopea. Tykkäsin.
2 satasella käytän 22hampaista 545fx paksuus vaihtelee mitä ohuempi sitä nopeampi. Terissä on huomattavavia eroja, niin leikuun kuin terävyyden pysyvyyden kannalta,
Raivarin teristä, Mainitsemani 26 ja 28 hampaiset terät ovat niin kutsutuille, ei ammattisahat. Eli pikkutirreille, Ylensä mitä vähempi hampaita sitä ottavampi terä, eli vaatii voimaa sahalta ja niitä taas löytyy sitten vaikka minkälaista, voi katsella kuukelista kuvahaulla.
Parhaat leikkaa jopa metallia, on jopa vaihdettavalla ketjulla ja normilaikkoja useaa mallia.Normi 22 hampainen paras kunnolla haritusta, on mukavaa sahata, jos taas tehoton saha 26 tai 28 hampainen leikkaa pehmeästi. Haritus kaiken A ja O.
Lisäyksenä vielä ilman suodatin on oltava puhdas.
Ei se mahdotonta ole. Joskus paukkunut pitkälti ylikin…Se tuulenkaato savotta meni 6.5 työpäivää 200 kiintoo tuli. Ei koskaan alta 10 kiinon päiviä ole tullut tehtyä. Vaikka minkälaista metsää tullut tehtyä.
No varmasti laittaisin jos tulisi suomeen hyökkäys ja tarjottaisi sellaista mahdollisuutta. Tietysti jos vaimo ja poika haluaisi lähteä. Itse puolustaisin suomea viimeiseen hengen vetoon, olen sen velkaa isänmaalle, Mutta itse ei tulisi mieleenkään mennä muuhun maahan paremman elämän perässä pakolaisena.
HJE.lle…Miksi ne turvapaikkoja hakijat ovat pää-asiassa nuoria miehijä. Jos sotatila maassa, silloin ne luokitellaan sotilaskarkuriksi, Miksi ne jättäneet muun perheen sinne, Vaimonsa ja lapsensa. säälittäviä Minusta. Siksi en suvaitse heitä. Oikeastaan säälin kuin ovat todellisia luusereita. Muutenkin heidän käytös panee miettimään.