Käyttäjän arto kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 3,221 - 3,230 (kaikkiaan 3,661)
  • arto arto

Kaikki hyönteiset kulkevat hien etsinnässä. Tänään illasta lakassa poijan kanssa talsittiin 3 suota ympäri. varusteina sortsit ja sievin kevytkengät ja tietysti sankot. elukoista ei haittaa, törmätiin muuttamaan muihin marjastajiin kyselivät ihmeisään miten sillai kuljetaan, niitä söi paarmat ja itikat kerroin miksi aikoivat kokeilla. se todella toimii marjaa tuli todella hyvin, ja näytti olevan paljon vasta kypsymässä.

arto arto

Sinä olet pestautunut jollekin firmalle? Onko sillä tekemistä HVA:n kanssa?…..Ei ole husqvarna vaan minun rahantekokone, ja harrastus (joutenolo aikaan kun muuta remppaa ei ole) työnantajani on mhy. Niin ei minullakaan housut pysy aina ylhäällä vapaa ajalla. olen silloin aivan tavan tallaaja Mutta työ minä aivan eri, Eli ei sillä periaatteella kannata ketään yleistää. Tai en ainakaan minä niin tee.

arto arto

Voisit ehkä syyskauden alkaessa esiintyä metsäkouluilla konsulttina aiheesta. Luultavasti kaikilla kouluilla aloitetaan syksyllä RS- hommat……..Joo voisin tarvittaessa mutta olen myynyt itseni nykyiselle työantajalle. eli sen kautta kaikki. Jos oikeasti opettasin niin menisi min.2 pv 1 päivä sahaa toinen metsässä. tekniikka. näkisi minkälaista ainesta nykysistä metsureitten aluista löytyy.

arto arto

Kyllä minä olen sanojen mittainen mies, eli en huijaa ketään, kyseessähän on minun oma juttu enkä ole pakottanut ketään tekemään samaa.

arto arto

me saamme kokea terän huiman purevuuden……Mielenkiintoista. minut terissä ei ole huomaa purentaa, ne leikkaa nätisti. Terä ei saa koskaan haukata eli imasta puuta. sen pitää toimia hallitusti, mies ohjaa sahaa ja terä katkaisee kaiken puun minne osuu.

arto arto

Jätkälle……Joo yritin aijemmin avata sitä teroitus/haritus juttua mutta sain haukut(olin se mustien kantojen tekijä) silloin lopetin, mutta joskus lehdissä kun keretään paljastan ja teen testiä.

arto arto

VOIK0N YHTEN VIIK0N SAHATAU TERÄ,OLTA HUIPUN TIKISÄ ONK0N TÄMÄ,SE MAALIMAN KAHTEKSAS IHME.MINÄKIN VIILAINSINKIN VAINKIN KERTAN VIIKOON JOS,E1 OLISI TUO PANKI ELÄTEVÄTÄNÄ. …..Näin se on jos oppisit minulta terätekniikan autosi oli jo maksettu. Jos jalkasi toimii kaatasit hehtaarin päivässä laske niillä hinnoilla millä teet. Minä todella sahaan enkä hinkkaa terävää terää. ja muuten pärjään todella hyvin. ja saan hyvin alutta aikaseksi

arto arto

Miksi joidenkin on mahdoton käsittää tuota asiaa? Tuntuu ihan siltä, että heillä ei ole mistään minkäänlaista kokemusta. ………….Tänään tuli kokeiltua raivasin aamusta mätästys ojan välin 150m tankilla. terä sahattu koko viikko…..teroitin meni aikaa 4 minuuttia (tein kunnolla) sahasin taas mätästy ojan välin meni tankilla metsä samanlaista poistuma sama. meni kummassakin sama aika. eli minulla ei vaikutusta.

arto arto

No sinä et pikkusahaan tyytynyt. 3120xp on yksi maailman tehokkaimmista sahoista, joka on suunniteltu ammattimaiseen tukinkaatoon.

arto arto

Meillä ei niitä mustia kantoja enää näy. jos nään semmoisen niin meen juttusille ja kohteliaasti esittelen itseni. esitän kysymyksen saanko auttaa. Sitten opastan oikea oppisen terän kunnostuksen…..Koska palvelemme metsän omistajia. se on sitä oikeata välittämistä. Näin olen aina toiminut ja toimin edelleenkin. siitä saa hyvän mielen kumpikin.

Esillä 10 vastausta, 3,221 - 3,230 (kaikkiaan 3,661)