Käyttäjän arto kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 3,171 - 3,180 (kaikkiaan 3,625)
  • arto

Ovatkohannäiden m-sahamerkkien nimissä myyävät öljyt täyssynteettisiä ja tuhkaamattomia? Löytyy mineraali, Osa syn. ja täys syn. mineraalista ei kokemusta osa syn on jo tuhkautumaton/karstoittumaton Itse ajelen 2% seoksella osa syn. hyvin kestää ja toimii. ei savuta.

arto

Samoo mieltä. Mukava rapulassa löylystä naattia. Kun ei muuta sua aekaseksi.

arto

Meillä päin ampparin pesät maassa. 3 pesää löytyi viimeviikolla kaikki ojan penkassa. merkkaa kuivaa syksyä. marraskuu sateinen jouluksi lunta ja pikkupakkasta. ampiaiset totta. Muu vetästy hatusta mennyt aina noin.

arto

Sylinterissä olevaa, tarkoitan sieltä se karsta lähtee etenemään. jos sitä muodostuu. Nyky husseiss sivulla jonkin sorttin levennykset niihin jotain karstan tapaista muodostuu. olisiko nokea oikeasti.

arto

Sama juttu hussen omilla öljyillä. mulla laulanut muutama saha 200ha eikä kertakaan putkea tarvinnut siivota, kuukausi huollossa pakoaukon putsaus/ tai oikeasti tarkistus siinä ne. öljynä hussen täysyn 2% hyvin pelaa.

arto

Hyvä vinkki putken polttoon. kaada polttoöljyä sisään anna vaikuttaa hetki kaada pois. Toholla sytytys pilli ylöspäin palaa kaikki karsta pois.

arto

Hyvä, kiitos selvennyksestä Arto! Pahoitteluni kovasti! Ehkäpä puhiseminen puhdistaa ilmaa ja keuhkoja.

Entä se sudanilainen? Anteeksi heillekin, jos tulin vahingossa loukanneeksi. …..Saat anteeksi… Joo kyllä se puhdisti.Eikös alkuperäisen viestin tarkoitus ollut kaikille hyvät työ olot ja lakiin kuuluva palkka. Eli jatketaan siitä ketään sortamatta ja väheksymättä. Kaikki me metsässä työskentelevät ansaitsemme sen niin ulkomaiset kuin kotimaiset metsurit.

arto

AIi minäkö haukun! Täh. Mistä toi nyt tuli! Se vain sopi niin hyvin, kun sanoin, että kaikilla on sama ihmisarvo teki mitä työtä vaan ja oli vaikka sudettisavolainen tai sudanilainen.
    Kummasta hernettä ollaan vetämässä nenään.
    ……..Ei herneitä nenään…..Suomen kieli on rikasta murteineen. Haukkumisesta sen verran jos sana meillä merkkaa (haukkumista /kiusaamista) niin miksi se luokitellaan. Muuten kirjoitit oikeaa asiaa olisit voinnut vaan todeta SAVOLAISET Ei olisi minuun vaikuttanut muuten. Näin sudetista PUNAISTA niin kuin muutkin täälläpäin. (oikein puhisin ja puhkuin)

arto

Niin minä asun juuri mainitsemallasi rajalla savo pohjanmaa….Sitä käytetty ennen haukkumasana. Kerran eläessäni olen kuullut olusilla. joku etelän hemmo haukkui savolaista ja tuli heti tappelu. Ei varmaan koskaan hän enää käytä sitä sanaa. Siksi kommentoin (että haukutko sinä savolasia) metsureitä

arto

Vai hitleriin juontaa juttu..Itse tunnen metsureita jotka työskentelee suomessa. monesta maasta. irlanti.groatia,puola.viro,jne. Kaikki ovat vaan metsureita. en ole koskaan nimitellyt heitä muilla nimeillä. Samoin asuu täälläpäin suomen sisältä porukka eikä kukaan nimittele heitä. Eli olipas läjäys vertauksessa.

Esillä 10 vastausta, 3,171 - 3,180 (kaikkiaan 3,625)