Käyttäjän arto kirjoittamat vastaukset
-
Näinhän se jees on. Mutta meillä ammatikseen tekevillä aina kiire koska pinta-alasta maksetaan ainakin minulla. Kokemusta 55cc hussesta aika paljon jos ei kiirettä niin pulikaasullakin pärjäisi, sitten hiukka tutkittua tietoa jos terä pyörii husqvarnassa max kierroksilla 100m sekunnissa käsityksen mukaan siitä puolet on 50m/s minun laskulla se 100m/s leikka nopeammin ymmärrän jos ajan kuluksi sahaa ja aikaa on niin noin se menee kuin kuin kerroit.
Kannattaa muistaa takuu koskee myös valjaita. eli jos takuu aikana saa rikki niin uusi ei maksa mitään. Itsellä 2v sahausta sulanmaan aikaan ei ole koskaan rikkoutunut.
Mulla varhaset min.200e raivaukset 250e min. röölille kyllä tein 125e hakuun jälkeisen nuoren metsän hoidon sitä meni noin 2ha /pv eli ei jäännyt ylähuuli leivälle. eli en valehdellut. isännälle se ei maksanut juuri mitään sai kemeraa 280e ha.
Näin on Vielä sen verran voiko kutsua itseään ammattiliseksi jos suutin meisseli joutuu taskussa olemaan. Kerran säädettynä kestää sahan iän. suomeksi sanottuna ei osata kaasutinta säätää.
Ei ole husgvarnan miehellä suutinmeisseliä taskussa hyvin aluetta tulee 545 fx laulaa korkealta ja tehokkaasti eikä paina mitään. kuukaudessa 20ha nurin teroitus kerran viikkoon. alue-esiin mahtuu mahtuu monenlaista risukkoa ylijäreää ja pientä vielä 6ha sitten lomalle.
Nuoruudesta muistan kajanista oli 390gt hieman piristetty oli ainut alkuperäinen suomessa. Meillä moppe katukilpuri remmiahtimella jne. oli kiva kisata Iisalmessa. No kyllä nykyään EgoBoost pirteä tupla turbo näkökin ihan ok.
Kustannusten piilottamisesta on tullut virallinen totuus. Puunmyyjät eivät tiedä, että pystykaupassa he maksavat kaikki puunkorjuun kustannukset ja ja vielä naapurille tehdyn ilmaisen metsän viljelynkin kustannukset.
……..TARKENNA. eli kaikki huijaa kaikkia. Suomi on vapaa maa jokainen voi valita miten nyy, eri asia onko ostajia,Mulla nyt työnalla kuusikko kuvio pituus heittelee 1- 5 metriin poistettava pihlaja /koivu 6-7 m Täällä keskusteluissa joku mainitsi raivaus tuon kokoisena = kuusikko pilalla reikiä täytteeksi joutuu jättämään koivua. risukon sisässä kuusi metristä aukoissa 5m jos ajallaan raivattu olisi hyvä kuusikko.
Tulipahan testattua huollossa olevaan sahaan. Lämmin ilmapuhaltimella puhallusta pakoputkeen isommasta reijästä sisään hyvin paloi karsta aikaa meni 5 minutia (puhallusta niin kauan kuin tulee savua) koko huolto 25minuttia.
Ovatkohannäiden m-sahamerkkien nimissä myyävät öljyt täyssynteettisiä ja tuhkaamattomia? Löytyy mineraali, Osa syn. ja täys syn. mineraalista ei kokemusta osa syn on jo tuhkautumaton/karstoittumaton Itse ajelen 2% seoksella osa syn. hyvin kestää ja toimii. ei savuta.