Käyttäjän arto kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 3,121 - 3,130 (kaikkiaan 3,624)
  • arto

L- suuttimella säädetään juuri kiihtyvyyttä, Joka muuten ilmahuuhtelu koneissa on jo oma juttunsa. Niitäkin tullut säädeltyä monta.

arto

Meillä taas hyviä tarjouksia 345 fr paikallis lehdessä hinta 499e viilatkin 10 5kpl. eli ei kallista

arto

tuossa todella hyvä täydellinen Tietysti husqvarna eikä muuta tarvita

Täydellinen varustevyö sisältää tukivyön, mitan, kaksi koteloa, nostokoukun ja pinotavarasakset sekä takakappaleen.

168.00 €

arto

Olenko ainut poikkeus metsureissa metsässä eväänä ainut rasva kreikkalainen jugurtti,150g muuten kasvis/hedelmä linjalla(poikkeuksena kotiruoka) pärjään pikkuterällä ja 45cc kokoluokan moottorilla, Vesakkoa kaatuu hyvää vauhtia. palkkaan olen erittäin tyytyväinen bensakulut ovat todella pienet 9dl/2 tuntia Nautin työstä olen positiivinen ja iloinen (työssä) illat jaksaa vielä liikkua pyöräillen ja kävellen ilman kiirettä.

arto

Meillä sähköt poikki vajan tunnin. Kova oli tuuli tänään pikainen tutkimus autolla ajellen 3 puuta oli kaatunut nekin juuri sähkölangalle. harvennetusta metsästä ihmeen vähillä tuhoilla mentiin oksia oli tiet täynnä mutta puut pystyssä.

arto

Tänään tuli pyörittyä kaupungissa tuhlailemassa. Torilla oli puolukkaa tarjolla (eläkeläisellä) roskaisena 5 e sangollinen (sankko ei sisältynyt hintaan) että hyvin tienaa. Meillä niin paljon puolukkaa poimitaan itse itselle. Samoin kaikki marjat. Joulu ei tunnu joululta jos ei ole iso kattila lakkasoppaa ja iso kinkku. Hups meni talviseksi muisteluksi.

arto

Voi tietty…Mutta jos jäät kiinnii menee käräjille syyte nimikkeellä petos eli jos joku haluaa semmoisen riskin ottaa niin ottakoon.

arto

543 xp eli ammattisaha….545 taas ei ammattisaha. Se ero niillä on. 543xp ihan ok. Harvennuksille

arto

Näin sanoo laki. Saa poimia itselle ja tutuille mutta ei aina menee muuten työstä.

arto

Niin suomen laki ei anna työttömän poimia marjoja. Menettää muuten päivärahan. Holhousta sanon minä. Saisihan siinä tuloja ja työtä muut.

Esillä 10 vastausta, 3,121 - 3,130 (kaikkiaan 3,624)