Käyttäjän arto kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 3,111 - 3,120 (kaikkiaan 3,624)
  • arto

    543 xp Ammatti ominaisuudet käy niin tukille kuin kuidulle. Takuu pelaa ja huolto toimii.

    arto

    Ne tukipaperit käy monta mutkaa ennen kuin joutuu maksuun, johtuu eu;sta sen laki velvoittaa tekemään niin esim sähköinen hakemus joutuu tulostamaan tekemään uuden ja taas sähköinen. paperin menee mappiin sähköinen koneelle. siitä se ruuhka johtuu.

    arto

    Jumallatoman kallis suo. saa kunnon metsämaata melkein samalla rahalla

    arto

    Onko se palavasta puusta jäävä hiili siihen sitoutunutta vai muuta jätettä. Kaikki poltettava saastuttaa. Sen tietää kaikki.

    arto

    Kaikki kehittyy kiiloja/ vänkijä on monenlaisia mekaaninen kiila joka nostaa 27000 kilon voimalla puuta olkoon miten päin niin nurin menee. samoin voima vänkä kaataa paremmin kuin perinteinen.

    arto

    Meillä kyyt vaeltaa vasta talvehtimis alueille, tänään jäi autonalle 4 kpl 120km matkalla .Menevät rämeiltä kankaille. Ei kuulu vielä hirvien kiima ääntelyä , metsot aloittanut syys soitimen teeret ei vielä ei siis talvi heti tule.

    arto

    Alakierrosten ja tyhjäkäynnin seossäätö

    Laske otteesi kaasukahvasta, kunnes moottori käy tyhjäkäyntiä. Jos moottori sammuu, tempaise se uudestaan käyntiin. Laske pikkuhiljaa moottorin kierroksia kaasukahvasta samalla kuulostellen moottorin käyntiä. Korjaa tarvittaessa alaseosruuvista (L). Voit myös kiertää tyhjäkäyntikierrosruuvista lisää kierroksia (seosruuvien alla oleva ruuvi, myötäpäivään lisää), kunnes saat moottorin käymään ilman käsin kaasuttamista.

    Etsi jälleen kohta, missä moottori käy puhtaiten, säätäen tällä kertaa alaseosruuvia (L). Kun puhdas kohta löytyy, laske tyhjäkäyntikierroksia (seosruuvien alla oleva ruuvi vastapäivään), kunnes tyhjäkäyntikierrokset ovat normaalit. Säädä jälleen seosruuvista paras tyhjäkäyntikohta. Jälleen voi olla tarvetta säätää tyhjäkäyntikierroksia, ja sen jälkeen taas seoksia… Alakierrosten seossäätö on se haasteellisin.

    Kun olet mielestäsi saanut seokset kohdalleen, kokeile ryntäyttää moottoria. Jos moottori ”miettii” ennen ryntäämistä, lisää hieman alaseosta (L).
    SIINÄ FAKTAA L SUUTIMEN SÄÄDÖSTÄ WALPRO KYSEESSÄ

    arto

    Tuo sahamalli on toki jo valmiiksi paranneltu, eli lapsentauteja siinä ei enää ole.
    Nyt kuitenkin mennään jo samassa kokoluokassa tyyppinumerossa, joka alkaa vitosella. Tiedän kyllä 345fr ei ole ammattimalli valmistetaan vieläkin ovh 815e on niin kutsuttu yleisraivuri mukaan tulee 3 terä trimmi kolmio ja vesakkoterä paljon käyttävät metsänraivaukseen harrastepohjalla

    arto

    Kyllä on jääräpäistä porukkaa O.N kertoi mielipiteensä ja minusta aivan oikein, Eiköhän kunnioiteta naista tasa-arvoisesti. Sillä meitä miehiä ei olisi ilman NAISTA itse kunnioitan heitä suuresti he ovat sen ansainneet. Elämmehän tasa-arvoisessa maailmassa. Vaikka tämän ketjun kommentit ei siltä näytä.

    arto

    Kuitenkaan ruotsiin ei ole tarvinnut yhdenkään suomalaisen huippumetsurin lähteä,,,,,,,Miksi ei palkat linjojen raivauksessa tekijällä pyörii 300e/pv pinnassa. Tiedän monta jotka tekee sitä sulan ajan koska suomessa ei aina töitä ole. AMMATTIMIEHEN haikailema saha 265 husse. Käyttivät ruotsissa aikoinaan paljon. Metsurin palkoista sen verran menee pienimästä suurimpaan suomi. ruotsi .norja.

Esillä 10 vastausta, 3,111 - 3,120 (kaikkiaan 3,624)