Käyttäjän arto kirjoittamat vastaukset
-
Volkkari luovuttaa.Jättä wrc
Autocar kuitenkin kertoo saaneensa eräältä Volkswagenin johtajalta tiedon, että päätös vetäytymisestä on jo tehty. Syynä olisi Volkswagenin päästöhuijausskandaalin aiheuttamat taloudelliset rasitteet. Lehden mukaan Volkswagen tiedottaa vetäytymisestään vielä ennen kauden viimeistä MM-rallia, joka ajetaan Australiassa 17.-20. marraskuuta.Tänään kahdella bower by arto husqvarna 545fx vesakkoa nurin 2,4 ha saatiin työkaverin kone iskuun perjantaina hinta useita satasia. Mukava oli luutia vesakkoa kuiva ilma sopivan viileä. Tauolla bansut masuun ja jatkamaan päivät lyhenee vauhti kiihtyy.
Niin lomautus, Töissä olisin mieluummin jotkut talvet olen ollutkin. Nyt meillä hankintakaupat jumissa eli hakkuita ei ole, raivausta taas niin paljon kuin jaksetaan tehdä nykyisen kaverin kanssa, ja kovalla vauhdilla mennään. Palkka todella hyvä ja hyvin pärjää töissä ollessa. sitten lomautus jos tulee, viikko lepoa sitten urheilemaan sukset jalkaan ja hiihtämään kunto pysyy hyvänä viime talvena 3kpl 75km kisaa suksilla ja viikko hiihdot päälle umpihiistoa lisänä. Tänä talvena haasteita lisää juuri sitkeyttä vaativaa ja pitkäketoista rasitusta. sitten taas keväällä jaksa sahan kanssa kivasti liikkua.
.Itse nkäytän venäjän ainetta.Sitä suositteli husopin asentaja. ….Oletko iloinen kun viet eurot pois suomesta…Itse en ilkiäisi suomi ei nouse pettureilla….Jätkä.arto: Kun minä sanon, että minä tiedän, niin se tarkoittaa, että minä TIEDÄN. …..Niin sinun mielestä vaikka voit olla väärässä…..Ne torin kaasarit uskotaan kunnostettuja vanhoja hylätty merkkihuollon hylkytavaraa…. Ei koskaan kiitos.
säätökalvon alumiininasta voi olla kulunut, sekin hoituu keinuvivulla….. Joo jos haluaa leikkiä….Meillä laitamme aina uutta osaa ne niin halpoja Varmaan huoltokin ajattelee noin.
Kaasuttimen kalvoja ei tarvitse vaihtaa, ellei niissä ole reikää tai repeytymää.
Kalvot vaihdetaan käytännössä aina turhaan. Lähes aina kaasutin avataan turhaan……..Niin tuo on oletus. Kyllä mittari tietää paremmin kuin oletus. olen nähnyt kalvoja joissa ollut muovia joka on liuennut elintarvike käyttöön käytetystä bensa kanisterista. Vesi toinen kalvojen pilaaja, samoin joskus näkynyt hapettuneita kaasuttimia. hartsia valkoisenaan ultra pesu ja taas ok. Samoin neulan alla jousi nykymalleissa vikapaikka jousi menettää tarkoituksensa. Viat olleet vanhoissa sahoissa jotka olleet käyttämättömänä kauan,120e Tessin mukaan yli 600e ei kiinnostanut vironpoikijakaan
Meillä päin muutama raivauskuvio kyseisellä hallituksella, Moni yrittäjä kävi katsomassa (hinta tiedossa ) Ei kukaan ole ruvennut tekemään sillä hinnalla, Alueella kohtu tiheä koivikko poistuman kova, alla istutus kuusikko. Tiedän hinnan normi päiväpalkkaan pitäisi kaataa liki 1.5 ha. ei onnistu keltään.
Heh, Arto paljonkin raivaillut Tilhin 480:sellä :-)…………………………………..En päivääkään Mutta uusityökaveri nuori poika nyt mukana, sillä oli kyseinen vekotin sahasi sillä noitui käynnistystä nyki 10-20 kertaa että sai tulille. vaihtoi tulpan ei vaikutusta ei pyörinyt tyhjäkäyntiä. annoin kokeilla omaa husqvrnaa. nykäyksellä käyntiin sahausta 2 tuntia, Tämän viikon maanantaina kantoi ihka uuden 545 fx työmaalle . joka aamu 2 vedolla käyntiin tänään säädin sitten sen koneen pääsi poika kunnon sahalla vesakon niittoon, samalla sammalla tein terästä oikean kerta viikon teroitettavan mallin .
Tuossa vika.. Ilmansuodatin oli kyllä vähän märkä, kun katsoin sitä illalla. Muuten saha toimi kyllä oikein hyvin, vain joutokäynnin kanssa oli ongelmia.