Käyttäjän arto kirjoittamat vastaukset
-
Nopeampi tuo on kuin lapio… Olisihan tuolla mukava tonkia vanhoja ojia sammalta sais lapaa ajankuluksi.
Parempi kuin entinen , Näkee jopa viestien määrät . Tykkään
Tänään näkyi syksyn ensimmäinen hirvi oli suuri naaras yksin. aamulla työmaalla kaikkosi. jäi 200m päähän seisomaan olisi tippunut siihen jos olisi ollut remari mukana. Eli suhteellisen harvinainen näky.
En käytä nukkuessa käsineitä. Ne minun sormikkaat ei ole kiinalaiset, ihan kotimaiset testailen niitä. Nyt olleet raivauksilla pakkas ajan hyvin toiminut ei ole tarvinnut hanskoja vaihdella pärjännyt kokopäivän kuivin käsin vaikka lunta tippu kokoajan käsineille.
Itse en välitä lateksi käsineistä, Hikoavat ja haisevat sitten pahalle. Nyt käytössä hengittävät kämmen nahkaa ulkoselkä kosteuden pitävää kangasta. Kestää kokopäivän sahausta hiukka illasta kosteat. Pakkaskelissä jos meinaa kylmä kangistaa sormia pakoputki puhaltaa kuumaa ilmaa sillä lämpiää pikana,
Mulla 2,vuotta vanhaguriseri vuosi vielä ajoa
On revennut kiinnostaan mitsupajero mitä mieltä
Olette pelistä ihan ok siisti peli paljon varusteita…………………………………Miksi valitat aina palkoista ja ajat kalliilla autolla johon ei monella ole varaa, Tuntuu hiukka oudolta.Sudet laumoitta hirvet. Meille kun tuli susia suurimat lentolaskenta laumat oli 80 päätä. keväällä, Sinä syksynä olin metsällä vielä ammuimme 55päätä., Se lihamäärä meni 17 osaan eli lihaa tuli julmetusti. Moottori kelkkaillessa keväällä näkyi hirviä paljon. Silloin meillä eräs taimikko oli 2 metrinen joka päivä kelkalla ympäri se säästyi hyvin.
En kadehti ollenkaan, Jokaisella meillä on mahdollisuus päästä samoihin palkkoihin. Suomi vapaa maa ei kun yritys pystyyn ja nauttimaan suurista tuloista. silloin selviää mitä tuollainen palkka vaatii.
Raivuria pitää vaihtaa heti, kun uusi malli on tullut saataville ja sen pitää olla Husku!
Kaikki on suhteellista , oletko nähnyt taksia jossa ruosteinen kori. Jos sahalla hankitaan elanto yksi tärkeimmistä jutuista on hyvä kalusto, Nahka kengistä sen verran loska/ vesi aikaan ei hyvät. menee ihopitkin vesi kenkiin kuivuvat todella huonosti talvella ok käytän itsekin.Sama käy harvenuksille, 100l asti olen tehnyt niin jos hyvä harvennus eli puusto tiheää sitten nipussa karsinta. Kouluttaja opetti teki 0.5kintoo koivikolla 5 minuttiin eli nopeuttaa huomattavasti normi työskentelyä. Saksilla rungosta kiinni latvuksella ohjaus ja heitto kasaan.