Käyttäjän arto kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 3,031 - 3,040 (kaikkiaan 3,624)
  • arto

Maailman tilanne vaikuttaa biolaitosten toteutumiseen. Ei nyky hallitus ne on itännyt jo edellisen hallituksen aikaan..Nyky hallitus ottaa velkaa enenpi kuin edellinen . Suomen metsät kiinnostaa muitakin kuin suomalaisia esimerkiksi lapin tehdas.

arto

MIISU4F…….Niin mutta vähennetään siitä verot ja alvi. Sen voi tilallinen tehdä. Äkkiä hinta onkin aivan jotain muuta.

arto

Se ennakkoraivattu metsän harvennus on sijoitus tulevaisuuteen, Ymmärrän heitä jotka kasvattaa energia metsää. silloin pusikko olkoon minkälaista vaan. Jos laatumetsään tähtää niin silloin raivaus. Jos sitten metsuri tekee samalla raivaus ja siitä lisä hinta, eli kalliiksi tulee niinkin.

arto

Tonnin puku….Onko niitä hussen perinteinen metsurin puku lähtee meilläpäin 190 e siinäkin on heijastimet. Sitten keflar suojaus ja strets kangas lähtee 400-500e  on hyvä ei kiristä,

arto

Työnjohto ja arto; Minun terveys menee edellä selässä suuri hussen logo (heijastava) etupuolella M 3 heijastimet heijastavat todella hyvin. Samoin vapaa-ajan vaatteet täynnä heijastimia se on vaan helppo henkivakuutus. sinä tietty kuljet pimeenä tyyppinä kesät talvet

arto

Jätkä pihalla kuin lumiukko. Meillä ei kukaan tie risukkometsiä koneella ne metsät jää tekemättä koneilla, Olen raivannut monta sellaista metsää joissa kone käynyt ja lähtenyt pois, Eräs firma ei osta edes harvennuksia jos ei alusta raivattu. lukee hakkuusopimuksessa.

arto

Joo raivailuja riittänyt kivasti. Ei mekään meisseli taskussa kuljeta ihan vaan saha valjaissa mukana. Vielä valoisaa riittää kunnon työpäiväksi, kun tauot jättää minimiin, Hyvät ollut kelit pakkasta jo jonkin verran ei kastele.

arto

Meillä työnantaja antaa lapun, saa itse hakea minkä merkkiset itse haluaa valittavana Dimex, Stihl, Husqvarna, Dimex ja Stihl olivat ei kestäviä meni 2 kesäsään. Husqvarna kestänyt 2 kesää. on tosin kallein kyseisitä merkeistä mutta näkyy kestävän myös hyvin.

arto

Kerran oli mototyö maalla käymässä valvomassa työtä. menin hämärässä kone kuski tuumasi, Näin sinut 200m päästä loistit kuin joulukuusi. Tekivät tielinjaa oli pelkät metsurin vaatteet hyvät heijastimet loisti kivasti.

arto

Onhan se etu firmalle kun kunnon kamppeet logolla.  Toisinpäin ajateltuna paikkaset ryysyt ja firman logo. ( ajattelisin konkurssi firman ei hyvä) varmaan kaikki muutkin tekisi niin

Esillä 10 vastausta, 3,031 - 3,040 (kaikkiaan 3,624)