Käyttäjän arto kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 3,011 - 3,020 (kaikkiaan 3,624)
  • arto

Jotain pientä aina. Mutta nyt lomailen lomat pois. On pakko kun menemme siihen savottaan.  Keväällä sitten jatkuu hakkuilla ennen raivauksia, meillä jo lunta raivauksille liikkaa tulee liki 40cm kanto. siksi niitä ei enää.

arto

Näkee miten metsurin työ on kehittynyt.  Nykyaikaisilla  sahoilla tekisi usean puun samaan aikaan. Kuin tuon aikaisella yhden.

arto

Ilman muuta 440 husse.  Niin kuin edellinen kertoi hussella ne suurimmat tilit tehtiin. Niistä ajoista parantunut hurjasti. Sakemanni toimii miten toimii suomen talvessa.

arto

Joo heitetään soppaan pika ohje käännä suuttimet kiinni ja aukaise 1 kierros. on hussen perussäätö. Itse epäilen seos liian laihalla siitä vika johtuu.

arto

Minun fordin mittari virhe 1km/t tienvarsi näytön mukaan. Fordista sen verran ei mitään vikaa ollut mittarissa 200t/km 2 hihnanvaihtoa vaan muuten öljyt koneeseen 20000km välein todella halpaa ajoa kulutus 4-5l /100km  Niin muuten tuli ostettua ensimmäinen nelikko tänään traktori mönkijä merkkiä honda. Pääsee niille lumisille tielle kokeilemaan miten kulkee umpilumessa.

arto

Empä ole kehunut itseäni totesin vaan, Minusta ei saa itänaapurin ystävää tekemälläkään. En myöskään ole itäautolla ajanut koskaan. Vain foordilla ja hyvin huolletulla sellaisella

arto

Mulla hyvät kitkat nastoilla.(misukat) auto kulkee juuri ja juuri 200km tunnissa. Harmi  vaan kun talvirajoitukset rajoittaa 80km/tunti. Autossa vaan lukkiutumat jarrut. 30v ajeltu ilman kolareita. Olen varmamaan keskiveto parempi kuski. Näitten muitten juttujen perusteilla.

arto

Niinpä se on kiinan jutut ei kestä suomen talvea. toinen kilpaileva merkki tehty juuri sinne toinen ei.

arto

Minulle tuli 2 ha aukko hakkuu koivikkoa. Menee kaikki klapiksi erälle klapi kauppiaalle. On hiestä ei tukkiainesta.

arto

Vika kaasuttimessa. Itse purkaisin sen ja heittäisin uudet kalvot ja neulan.  Korjannut muutaman samoilla oireilla ja tullut kuntoon. Kokeile kun saat käyntiin kallistele heittääkö tyhjäkäyntiä. Jos heittää vika stefoissa . Toi kalvo ja neula on edullinen.

Esillä 10 vastausta, 3,011 - 3,020 (kaikkiaan 3,624)