Käyttäjän arto kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 3,001 - 3,010 (kaikkiaan 3,624)
  • arto

Pelti teristä en tiedä. Käyttääkö pelkkä peltiä kukaan. Mutta husqvarnan terän saan kerran viikkoon teroituksella (ilman maa/kivi) kosketuksia pysymään terävänä en tiedä teenkö oikeasti töitä jos raivaan 1ha per päivä keskimäärin. Olen opettanut metsä messuillakin teroitusta sitä omaa mallia. Monen kommentti oli kauheaa ei noin voi tehdä (teltassa kerroin kokeilkaa) monen nähnyt jälkeen päin, palaute huiman kivaa.

arto

Visakallolle Jos tarkoitat minua En ole nettimetsuri olen elättänyt metsätöillä yli 30v perheeni. Netissä kirjoittelen joskus. Tosiaan sahailen viikon peltiterällä. Mutta siihen ei käykään mikään halppis terä eikä mikä sattuu teroitus. Niitä opeteltu 20v ihan kansainvälisillä opeilla.

arto

On tullut nähtyä. Ihan ok laite. Eli ei voi väärin käyttää. Teroitta pyörivällä jutulla se hyvää.

arto

Ei jää särmää ulkosyrjälle. Jotain oikein tuossakin,

arto

Meillä päin on tapana kasvattaa kuusikot kuusikkoina, männiköt, ja koivikot samoin, Jos luontaisesti sitten syntyy jotain metsän alle niin saa tulla. Kokemuksesta saa näin parhaan tuoton metsästä.

arto

Mikä parasta mies nauttii tekemästään.  Kummiskin puu kaatuu ja menee pinoon, Olkoon tekniikka mitä vaan se riittää,

arto

Pitkät on poijilla sisään ajot. Itse en ostaisi paljon ajettua autoa. en kyllä maksaisi 30t euroa volvostakaan jolla ajettu yli 100t  , Sillä rahalla saa jo ihka uuden auton. Käytetty on kummiskin käytetty.

arto

Tumma taivas jouluyönä, Tähdet tuikkii valovyönä. Ilmassa on ripaus taikaa. Rauhallista jouluaikaa.  Kaikille metsämielisille palstalaisille.

arto

Ne käyttämättä jäännet rahat koostuvat aikoinaan ilmoitetuista töistä jotka jäännet tekemättä. Eli toiset anoneet kemeran mutta eivät ole toteuttaneet vaadittavia töitä, Kuullut huhuja jokin anonut kemerat yli 50ha mutta ei tehnyt mitään. Kyseinen tapaus nuoren metsän kunnostus.

arto

Meillä päin näkyy 440e olevan tarjouksessa hinta 349e Eli suhteelisen halpa saha.

Esillä 10 vastausta, 3,001 - 3,010 (kaikkiaan 3,624)