Käyttäjän arto kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 2,991 - 3,000 (kaikkiaan 3,624)
  • arto

En ole kuullut 550xp kiinni leikanneen,  Vaikka olen nähnyt monia todella likaisia ja kovassa kovassa käytössä olleita, Talven aikaan kävin tutustumassa hussen sähkömalleihin ovat melkein ikuisia, Napista käyntiin ja sahaamaan tehoja kiitettävästi ja vääntö voittaa bensakoneet mennen tullen. Olisi varmaan hyviä hirsiveistoon ok.

arto

Ei pumpunvaihto ole kallista jos itse vaihtaa. Kyseisen jonssin pumppu vaivaset 19e . En ole koskaan pumppuun perehtynyt, Muutama vaihdettu nykysahoihin todella helppo vaihtaa. Tuohon liika öljyn tuloon kannattaisi kokeilla paksumpaa öljyä, niissäkin paljon eroja öljyissä meinaan.

arto

Ei tehtailla koekäytetä kaikkia sahoja, sarjasta vaan muutama…..Ainakin hurrisahat tarttee sen sisään ajon.(suutinkoneet säädetty ei ottamaan täysiä kierroksia tehtaalla). Jos laukea siinä vaiheessa takuu korvaa. Sahassa muutakin kuluvaa kuin sylinteri.

arto

Kyllä ne päivityksiä tarvitsee, autotunen kehittäjä kertoi että ne täytyisi huoltaa kerran vuoteen. Eli uudet päivitykset sisään.

arto

Jos luit ohjekirjan….sisään ajo suoritettu säädätä saha jos et itse osaa. silloin vasta saat oikean tehon käyttöön.

arto

Öljypumpun tiiviste mennyt. Ei kallis maksaa alta kympin. samalla uusi letku. sillä pääsee oireesta eroon.

arto

Visakallo. se sinun päässä oleva kuvitelma. Eli olet saanut päähäsi asian että minut jutut ei pidä paikkaa. Tiedän varmaan omat tekemiseni paremmin kuin sinä. Sinä kuvittelen päässäsi ne jutut…..Nyt jään tauolle en kommentoi pitkään aikaaan täällä. Pyörin muilla paremmin ymmärtäväisillä keskustelu ketjuilla jossa kerrotaan kokemuksia todellisesta metsätyöstä. Eikä pussihousujuttuja periaatteella ( Minä tiedän) muut ei osaa.

arto

Koirat haukkuu ja karavaani kulkee. Sopii erittäin hyvin tähänkin ketjuun. Niin se on aina ollut tekijät tekee joka ei osaa pilkkaa, Itse tuntoaan kohottaakseen.

arto

En ole koskaan kuulut niitten muovilätkien hajonneen. Mulla valjaat vaan 2 v sitten uusi sahapaketti. Niin toiset saa rautakangenkin särkymään.  Miten täällä teroitusta selittää. aina kommentti ei noin kokeiltu on. kokeilin kesällä sain täystyrmäyksen eli ei siis kiinnosta täällä selitellä teroitusta.

arto

Lasselle Meidän sahakauppias tuossa videossa teroittelee. Olemme tuttuja saman kylän poikia..    Visakallolle En markkinoi teroitusta, kaikille halukkaille neuvon. Minut saa pyytämällä ja hinnan sopimalla vaikka mille messuilla esittelemään teroitusta, Mutta itse en niille pyytele, Pyyntö täytyy maksajalta.

Esillä 10 vastausta, 2,991 - 3,000 (kaikkiaan 3,624)