Käyttäjän arto kirjoittamat vastaukset
-
Itse käytän 200 pärjää hyvin 45 cc kone kyseessä. 225 isomassa koneessa. Terän teroituksesta sen verran hyvä apu viilanohjain, ja tietty haritusrauta. Itse käytän paksua viilaa melkein 0 kulmassa, leikuuhammas tulee melkein suora siinä pehmeä leikkaus ja ottava. Haritusta 1 terän vahvuus. STRAND.ilta löytyy upeita teränteroitus juttuja niin isolle kuin pikkupuulle. Niihin kumpaankin omat jutut
Valtiohan sillä rikastuu, Vanha viisaus käy toteen* sijoita euro saat kaksi takasi* ajan kanssa, Mitä olisi metsät ilman tukia vai olisiko muuta kuin risukkoa. Vai luonnon muovaamaa metsää.
Olisi jännää seurata kuinka kalliiksi tuli vapaa puukauppa. Kaikki teko, ajo, ajo tehtaalle, Vapaalla markkinoilla. kuljetus puoli saisi hinnoitella hinnan minkä halua, koska muuten puut jäisi metsään. Siinä hiukan miettimistä.
Surullista luettavaa wv päästöhuijauksien korjaukset, Sammuilee tehot häviää nykii. Se wv laadusta 1 ollut ei enää koskaan toista.
Nyky sähköautojen akut vielä patterilla Li-lon tyypin pattereita jonossa paljon kytketty yhteen.
Saako pyytää Jätkää; Onko noista sinun MM sahauksista todisteita, Jotain videota netissä kiinnostaisi valtavasti. Jokainen voi puheisaan olla
Ei venytys ole pysyvä korjaus vain kokeilu….Hussessa oli zama aikoinaan , meni useita kaasareja romukoppaan sen jousen takia, siksi vaihtoi kaasarin muuhun merkkiin, Kunnostelin niitä uudella neulalla ja jousella sen jälkeen toimi hyvin. Kiinan jousi ei taida kestää montaa vuotta.
Zaman tyyppivika. Neulan jousi kuoleutunut. eli vuotaa neulasta, siksi ei toimi. saa kuntoon venyttämällä jousta.
Nokka ketju helppo vaihtaa, kiristin irti vanha poikki liittää uuden ketjun siihen, pyörittää alakertaa uusi menee sisään vanha ulos. Kun kohtaavat uudet päät liitää yhteen. uusi kiristin siinä se. Mulla ford hihnalla vaihtoväli 140000/10v eka hihnalla ajoin pitkää ajua meni 150t sitten vaihto hiha ei kulunut juuri ollenkaan nyt toinen menossa mittarissa 200000 kohta vaihtoon kun hyvä vaihtari löytyy.
Oma veikkaus. vetää ilmoja, Tai puola. tankin korvaus ilma tukossa.