Käyttäjän arto kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 2,951 - 2,960 (kaikkiaan 3,624)
  • arto

Liikaa öljyä ja vääränlaatuista käytetty seoksessa. Karstoitanut laakerin siksi pettänyt , säilytyksessä kuivunut kovaksi.

arto

Ei ala katsastus jos vikavalo palaa. Tuttu inssi kertoi moni yrittänyt huijata ottamalla polttimon pois. sekin estää katsastuksen. Oma fordi meni kerralla läpi kehuivat vielä hyväksi.

arto

terän huipputerävyys häipyy ensimmäisen tankin aikana… Niin se menee terän nokka tylsyy, sen voi erilaisella viilauksella välttää.  Minusta ei anna oikeaa kuvaa sirkkelin terän ja raivarin terän vertailu. Meillä testattu raivarin teriä paljon moottorina sahan voimanlähde viilauksella saatu huimat erot nopeudessa. testi puuna kuivakoivu lauta.

arto

Siinä se tuli. en kerro koskaan annan vain vinkin joskus. En omista jauhemyllyä en siis jauha mitään. Ottako luonnolle jos et itse onnistu, vaikka olet kaikkitietävä omastasi mielestä.,,,,,Kokeile tuplahammasta se hyvä ja hyvää metallia.

arto

Miksi meillä 3 metsuria olen opettanut niiltä onnistuu se viikon sahuu ( on naurettu monesti joka tankilisen viilaajia mietitty tietävätkö he mitä tekevät) Miksi se teitä haittaa jos minulla menee niin.  Ei ole satuja vaikka täällä niin väitetään. Oppeja voi opiskella. 35v sahausta, monelaista kokeilua on kokeiltu. Niistä parhaat yhdistetty siinä se.

arto

Kyllä muistan niin teen nytkin. Se pysyy terävänä ilman maakosketuksia, Kyllä työterveys tarkastukset juoksee.  Mutta toisia näkyy ottavan * patiin* se hehtaarin raivaus ja kerran viikkoon teroitus( työnantaja tälle vuodelle asetti 1ha pv ) tavoitteen sillä mennään……Jätkälle sellaista opusta et näe.

arto

Jätkällä taas pullo auennut, Ei muuta asiaa kuin myppiä toisia. Itse laukoo hurjia valheita päivät pitkät, Joilla ei tosielämässä pärjää. Eli ankeaa on toisilla elämä.

arto

husqkin kaasarit ovat kiinalaisia. Väärin walbroja käsittääkseni tulevat usasta. Ilmahuuhtelu koneessa 5 min suuttimen säätö on valtava. Kun minuuttikin saa sahan seokset sekaisin. Mitä husqvarnan ammattimalleihin tulle ne tehdään ruotsissa.

arto

säätöön tarvitset erikoisavaimen sitten vaan suuttimia säätämään. Joo 545 ehdottomasti parempi on ketterämpi kuin isoveljensä. 545 ei kestänyt isolla terällä välitykset tehty pikkuterälle. Ei siis tehoista ollut kyse.  L on pikkukierrosten suutin (L niin kuin laiska ) H isojen kierrosten suutin ( H niin kuin hurja)  eli L säädät kiihtyvyyttä H huipputehoa

arto

Nyky mallit kestäviä. kätevä ok mylly. Tankillinen vakiona 1-1,2 tuntia säädettynä noin 2 tuntia. Isompi terä oli surillisen kuuluisissa malleissa( ei kestänyt paikat) Tehdas siirtyi pikkuterään

Esillä 10 vastausta, 2,951 - 2,960 (kaikkiaan 3,624)