Käyttäjän arto kirjoittamat vastaukset
-
Myös jokaisessa puussa menee vähintään tankillinen bensaa….Jos kiinon puita olet sahannut 60 tankillista päivässä(kerroit edellä sahanneen 60kiinto/päivä……EI käy minun järkeen.
Kyllä ruotsalaisilla sahamerkillä on sama öljyjalostaja…..Mutta merkki öljyn on lisätty tiettyjä voitelua lisääviä aineita. Joita ei huoltiksen öljyistä löydy
Jätkälle….sahoista tässä oli kyse. ei minusta. menee jo henkilökohtaisuuksiin. se on rikos.
Kokeilkaapa. tuotevstuuta. sahan takuu 1v särkyy 3v vaatikaa takuuseen korjausta. Arvaan tuloksen……Kokeilkaa ennen kuin uskottavuudesta puhutte olkoon merkki mikä vaan. Kertokaa minullekin tulos?
Tiedätkö sahoilla takuu alkaa ostopäivästä. sovitun ajan jälkeen loppuu…Vaikka pitäisit sen käyttämättömänä ja käynnistäisit takuun ajan jälkeen. se särkyisi ei sitä takuu korvaisi. Mikä petos se on jos takuu loppunut sitten mennyt rikki. Aikaa 3 vuotta ollut sahata.
No ollut käyttämättä pitkiä aikoja ja väärin säilytetty. siinä se ….Se saha on tehty kokopäiväiseen työntekoon eli kunnon sahaukseen. tiedän noita 550:siä sahattu 4 vuotta putkeen ei mitään konerikkoja ollut,,,,Voitais verrata esim, auto 2v takuu ajat paljon et vaihda jakohihnaa katkeaa kenen vika….Omistajan En muuten ole kuullut yhdestäkään ennen menneen saman laakerin.
Niin sitten verrataan onko samanlaisia tapauksia, Jos ei niin silloin omistajan vika, eli itse aiheutettu vika. Uskon että ei samalaisia ole useita.
Itse olen kunnostanut semmoisia sahoja joissa käynnistimestä vetäen ei moottori pyöri, niin jumissa laakerit. mustaa karstaa täynnä. uudet sisään taas pelittää . Itse säilytän kylmässä varastossa, en koskaan lämpimässä. Koska jos karstaa ja kuivaa niin tulee kovaa ainesta.
Nyky husset omilla öljyillä 2% muilla öljyillä 3 %jota en suosittele. Jätkälle ne niitä teidän ihmekertomuksia. Uskotaan.
2.7% minusta liikaa, Hyvä öljy kyseessä. (laiha vie männän. rikas rikkoo alakerran) Jätkälle…jos osaat lukea sahassa on ollut vikaa.