Käyttäjän arto kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 2,931 - 2,940 (kaikkiaan 3,623)
  • arto

Visakallolle. Tämä ketju käsitteli 550xp Husqvarnaa, En ole puuttunut sthil ketjujen keskusteluun, Sen saa hoitaa muut. Oikaisin muutaman kommentoijan käsittämättömiä hinta-arvijoita.  Muistuttaisin tämäkin on saha keskustelu kummasti se kääntyi taas minuun.  minusta se ei ole oikein. Miettikää tekin onko oikein?

arto

Sthilin miesten katkeraa valitusta.  Kyllä täällä liikkuu niittenkin kehujia, On se ainut sahamerkki jolla voi sahata. En siedä sakuja ne yritti viedä suomen kerran se siitä.

arto

JOO joo. Kyllä minä metsuri olen. Mutta tunnen 550 perin pohjin, Olen tutustunut sen tekniikkaan sen kehittäjän PÄR Mart…… kanssa. Noista jätkän hinnoista voisi poistaa 2 voitot( maahantuoja, merkkiliike) samoin alvit kate jotain40- 60% alkaa selvitä se oikea hinta. suomi on kallis maa sivukuluineen.

arto

Millä vuosikymmenellä olet käynyt?   Nykyisin täysi automaattinen se tehdas. 100e tarkoitin osia …miksi 3 huskua täydessä iskussa varmaan sahaat niillä aina aika ajoin.

arto

Ei korjauksia vaan oli kampurasta puhe. samoin uusista sahoista.. sitten maailmalta löytyy kaasuttimetkin pilkkahintaan. ostat saman suomesta et satasella saa.

arto

Ruotsissa ne tehdään robotti kasaa, se on halpaa 400 e sisältyy suomessa myös työ. Oma arvio tuohon hintaan pelkkä kampura ja tarvittaessa mäntä.

arto

100e saa jo kaikki tarvittavat jutut , jää vielä rahaa muuhunkin. (tarkoitan tehdashintoja)

arto

arton puheet olivat taas mitä sattuu. Mitenkä niin  lasku siitä tuli, n 100 ekee

arto

Joku mainitsi hirren veistoon eri säädöt. Näitä autotune ei säädellä ne säätää itse itsensä, ei muuta kuin hanaa.

arto

Myös jokaisessa puussa menee vähintään tankillinen bensaa….Jos kiinon puita olet sahannut 60 tankillista päivässä(kerroit edellä sahanneen 60kiinto/päivä……EI käy minun järkeen.

Esillä 10 vastausta, 2,931 - 2,940 (kaikkiaan 3,623)