Käyttäjän arto kirjoittamat vastaukset
-
Aina jotain uutta. Sinulle tekisi hyvää oppisit raivaus sahalla kaatamaan suunnatuja kaatoja, Oppisit että fysikan lakia et sinä voi kumota, Vaikka niin väität.
mutta sitten verotettavaa tuloa ei ”olekkaan kovin paljoa, kun on noita vähennyksiä…….Joo Taas sinun päässä kuviteltu juttu ,Mitä ne edellisen sinun viestin valehtelija jutut meinaa. Kun et tiedä asiasta mitään, Syytät minua valehtelijaksi, Nekin sinun päässä kehitettyjä juttuja. Elä elä kuviteelisessa maailmassa palaa jo normi elämään….Se oikeasti hauskaa suorastaan ihanaa. ainakin minulla. Olen eteenpäin pyrkivä ihminen en elää enää viimme vuosisataa loikaa sinäkin eteenpäin elämässä se kannattaa.
Kateus se panee toisia nimittelemään. Kun itse ei osaa (Niin muutkaan ei osaa) Linjalla kun mennään täytyy jo painajaisia nähdä kyseisestä teroitus mallista….Sitten asiat suurenee (moneen ha ) Tulee mieleen artturi sakun sanonta (Eihän sitä muuten opettajaksi pääsikään) Täytyy olla kaikkitietävä( oikasti aika tyhmä) sitten haukutaan muut sillä elämä piristyy.
Riehumalla polttaa itsensä loppuun äkkiä. Noissakin videoissa mennään kuin päätön kana, Kaikki turhat liikkeet pois, työtehokin nousee huomattavasti, Ainakin itsellä. Yli 30 vuotta sahattu on se jotain opettanut, joka ei kirjaopilla opi,
Sitten asiaa jotenkin tuntui ei kovin paljon sahanneille miehille, Ei järki kulkenut,,,Mutta terä pyöri minkä pyöri…Jäi muutaman kerran jumiinkin. Nuo niitä vajaan puolenhehtaarin miehiä jos saavat sitäkään. Iskemällä puuta nurin, Jätkälle jos et tiedä sillä terällä saa puun kaatumaan minne suuntaan haluaa.
Parashan se on… Lisää se päivätuotosta joskus tietyillä metsillä…..Mutta nyt hussen peltilätty sahataan se loppuun sitten terävalinnat auki mutta menee hurriman teriin takuulla.
On sahattu aikoinaan muutama Strand testailu mielessä.
Nyt uusi husse ja alkuperäinen peltilätty, Mutta ei ulise puussa minun terät. Jos sahasin videon terällä nälkä tulisi. Nyt ollut savotalla pihlajaa poistuman paksuus 3-9cm valtavasti, Järven takana jokin toinen sahailee kookkaalla raivarilla terä ulisee ja lyö jumiin…Olisin käynnyt antamassa oppia mutta järvi välissä. Sen verran teristä viilalla saa vaikka kuinka ottavan joka terästä, hyvä pikkumetsille alta 5cm käytän niillä sellaista viilausta. Järeille taas sitten ihan omansa.
Toisessa haritus kohdillaan. Toinen ujeltaa haritus pielessä siksi ei leikkaa. Sellainen merkitys harituksella.
Meillä päin ei niin tarkkaa ole, Kaikki sallittua kun ei aiheuta tuhoa metsässä. vastoja saa tehdä, Mönkijällä vetellä hirviä, tulistella mielin määrin.metsästellä ajankuluksi.