Käyttäjän arto kirjoittamat vastaukset
-
Käykää metsällä joitten mielestä hirviä liikaa….Sillä asiaan voi vaikuttaa. Lukee metsästys kortin, Ostaa aseen, ampuu merkin, liittyy hirviporukaan. Sitten pääsee metsälle Se avartaa, Kantakaa vastuunne sillä asiat korjaantuu.
Minulla aikaisimmat männyn taimien syöntihavainnot pari vuotta sitten jo elokuun alkupuolella…….Meillä lasketaan elokuu jo syksyyn, minun kirjoitus koski kesää, En kyllä ole mikään asiantunteva, Eihän luonnon keskellä asuva voi tietää sama kuin jokin kattilakauppias, ——–Siihen saakka olet ylimielinen öykkäri minun katsantokannaltani.,,,,,Oletko jä…n linjoilla hän nimitteli minua useissa viesteissä. Kertoen olevansa aina oikeassa ja muut väärässä ? Vai onko vaikea perustella asia* hirvet taas keväällisten männyntaimien kimpussa* Ilman minun mollaamista.
Ja arto aivan samalla tasolla näköjään koko muun pellepoppoon kanssa. ,,,,,,,,Mikäs nyt vaivaa etkö pysty rakentavaan keskusteluun, Muutama häirikkö poistui tuliko uusi tilalle.?
Kuolihan viimetalvena hirven vasoja pohjoisessa nälkään. Oli sellainen talvi ruoka jäi lumen alle. Hirven pääasialinen ravinto kesällä on lehtivihreä, ei koske havupuihin.
Meillä päin tarjouksessa 543 xp tänään ja huomenna 499e
Täällä omaa egoa pitää nostaa nimenomaan MERKKIUSKOLLISUUDELLA….Joopasta joo kurkkaa autopuolta siellä egoa vasta nostellaan….
Sitä tehokasta ainetta kun vain ei ole vielä löytynyt……On löytynyt meillä käytössä tavan etikka. Pöllin aina vaimolta muutaman desin. Laitan pumppu pulloon siitä muuta suihkaus vaateisiin ei kärpäset häiritse.
Jeesille,,,Merkki vaihtui sitten mönkijällä, Liike samoin, Heillä takuu pelasi niin kuin pitikin. Kaikki takuuaikana hoitui ihan puhelimella huoltomiehen kanssa, Osa seuraavana päivänä oli meillä liike espoossa. Sillä merkillä meni 4v sitten juniori kasvoi sen verran että pääsi ns, Äijä mönkijöitten maailmaan Niillä liikkeitä meilläpäin mutta ei takuuosia tarvittu koskaan.
En kyllä tiedä arton ongelmista. Kas kun en ole tarvinnut yhtään varaosaa tahi sen firman huoltoa. Se Oleo-Mac kun vain toimii eikä temppuile. Onkohan arton lausunto aivan hmm. terveharkintainen. Jos mies ammatikseen mainostaa täällä tuhannen euron huskuja on varmasti nämä halvemmat myrkkyä ainakin hänen maksajaorganisaatiolleen. Voi aina joku kauppa mennä sivupolulle ja jäädäkkin sinne kuleksimaan. Kun sillä Oleo-Macilla saa myös ……..Kyllä laatu merkiltäkin löytyy halppiksia…Mutta meillä jotka elannon ottaa metsästä, Ei kestä pitkiä huoltokatkoja pitämään, Kyseisetä liikkeestä ostin aikoinaan 6v synttäri lahjaksi pojalle grossi mönkärin takuuta yli vuosi. Meni alapallot soitin lupasivat takuuseen. Sen jälkeen ei puhelimeen vastattu. sp samoin.Ne alapallot ei ole vieläkään tullut nyt poika 17v.
Oletko varma kulman äänestä….Monesti se ääni tulee putken muovi laakerista kulman päästä. Maksaa muutaman euron…Mulla edellinen 545 kulma kesti 200ha meni vaihtoon vielä sillä eli oli kunnossa.