Käyttäjän arto kirjoittamat vastaukset
-
Vielä muutama päivä sähköyhtiölle. Sitten 4ha VP. 11ha th. Ja 30 ha ennakoraivuu jos kelit sallii.
Monessako kuukaudessa artolla palaa raivurissa bensaa se standardi 500 litraa? Tänä vuonna 170 pv päivässä 3 L siitä saa laskettua.
2OO.millin terä sahassa on nusupekoille Jotka ei tidä parenmassta Eli minäkin nusupeko. Oli perjantaina iltana pikkujoulu metsureita noin 40 kpl sain kuulla että olen raivannut huomattavasti enempi kuin muut. Johtaja kertoi. Kyllä vika löytyy ihan muualta kuin sieltä raivaus sahan terän koosta.
Eikö kaikki suojelut näy metsään.fi jutussa näkyy ensi vuonna saavan kartalle seurannan sielläkin.
Kunnon sade vaateet takki ja housut hyvällä ilmastoinilla. Veden pitävät rukkaset.
Meillä leafpoin ohjelma puhelimessa jossa työmaat kulkee näkee rajat aika hyvin. Näkee samalla paljonko gerpsi heittää. Näyttä metreissä senkin.
Meillä näkee ihan ilman valoa vielä 08-16 ajan sahata taimikonhoitoja. Ison kuusikon sisällä varmaan pimeää illasta.
Lapin ihmetehdas tekee kelkkoja Amerikkaankin – Uutuustuote käy sähköllä Finland on ainoa kelkkatehdas Euroopassa. Se tuottaa konsernin kaikki kelkat, jotka myydään vanhalla mantereella, sekä sen lisäksi myös Pohjois-Amerikassa myytävät Lynxit. – Päämarkkina-alue meillä tietenkin on Pohjoismaat. Muualle Eurooppaan menee kelkkoja lähinnä alppialueen hiihtokeskuksiin ja siellä lähinnä ammattikäyttöön. Can-AM. Can-Am on kanadalaisen BRP:n valmistama mönkijämerkki. BRP valmistaa tuotteita Rovaniemen tehtailla.
Vinssin releele menee jatkuva virta. Heräte virta virtalukosta