Käyttäjän Apli kirjoittamat vastaukset
-
Myös kannattaa pitää järki kädessä määrien suhteessa omat kokemukset esim salpietarista että pienempikin määrä riittää mitä yara suosittelee… totta tuhka on tehokasta olen siirtynyt käytännössä täysin siihen.
Apli 10.9.2017, 13:23Suomen ongelma on liian pieni kansa liian isossa maassa, sekä liian iso ja kallis julkinen sektori.. velkaantumista tuskin saadaan lähivuosikymmeni pysäytettyä vaikka sitä tavoitellaan.. parhaat ajat on takana.
Apli 8.9.2017, 05:27Lahtosen porukka saa olla puunmyynti lakossa minä en ole ja kyllä myyn myös kartellikolmikolle jos hinta on hyvä
Apli 1.9.2017, 11:18Hienoa katseltavaa on kyllä. Päätehakkuu on aina ilo silmälle(:
Apli 1.9.2017, 11:15Täytyy vielä kerran olla onnellinen siitä että en lähtenyt Lahtosen matkaan, lähellä oli… Kallis juttu mukana olijoille, ei käy kateeksi, paljon rahaa valuu lakiarmeijoiden taskuun. Reijoa vastaan mulla ei mitään ole, asiallinen kaveri! Tulee aina välillä luettua sen ylläpitämää metsäkonepalstaa.
Apli 27.8.2017, 12:18Sama kun Jessellä, joka toisesta on mennyt…
Apli 26.8.2017, 14:40Mitä konstia suosittelette hiekkakankaan männikön uudistamiseen? Konekylvö? Siemenpuut? Käsinkylvö?
Apli 16.8.2017, 18:43Nykymailma muuttuu niin nopeasti että jos ostat 100000e palstan voi sen arvo olla 10v päästä 100e, riittää kun esim EU:ssa tehdään pari päätöstä. Tulevaisuuden suunnittelu myös metsäalalla on hankalaa, pitää elää hetkessä, ja osata myös nauttia siitä.
Apli 16.8.2017, 18:36Viimesyksynä olin raivuulla, iso hirvi katseli mua reilun matkan päästä, noh pidin tauon, join kaffet, leivät oli menny homeeseen, jätin ne ison kannon nokkaan yöksi, aamulla kun tulin, oli meetvursti reissumiehet hävinny, ja hirvenjälkiä oli kannon luona… Söikö hirvi mun leivät?
Apli 13.8.2017, 10:33Muutama päivä sitten juttelin metsähallituksen kaverin kanssa ja myös heillä kuitupuuvirrat ottaa uudet suunnat ja hakkuita tullaan lisäämään eteenkin keskisuomessa…