Käyttäjän Apli kirjoittamat vastaukset
-
Tuttu puuostaja maksaa varmasti minulle aina parhaan hinnan… mitä sitä muilta kysymään..
Apli 18.5.2018, 04:52Kauppalehdessä oli juttua että metsäliitto yrittää kampittaa Kemijärven hankkeen…
Apli 18.5.2018, 04:49Sekametsä on paras metsä.. 30% koivu tai lehtipuita kuusikossa pitää metsän terveenä.
Apli 13.5.2018, 08:42Pitää olla malttia nyt jos koskaan. Kuitupuun hinta nousee varmasti varsinkin jos joku edes uusista hankkeista toteutuu….
Apli 10.5.2018, 14:05Hirven metsästyksen vapautus maanomistajille ainut keino…
Apli 10.5.2018, 14:02Sivutuotteiden jalostus pelletiksi… sahatavaran jatkojalostus… hakkeen kilpailutus…. oma osto…. viennin lisäys… tukki liian kallista?
Apli 29.4.2018, 11:31UPM varastoin mun maalle naapurin kantoja, annoin luvan, olivat siinä paikassa noin vuoden ennen kuin ajoivat pois, laskun laitoin ja maksoivat…
Apli 29.4.2018, 07:40Harvennukset pitää myydä ajoissa ne ei riipu minulla ainakaan hinnasta, näin taataan paras kasvu, tukkileimikoiden kanssa voi miettiä, minusta nyt on hyvä aika myydä niitäkin… Puun hinta ei varmasti laske, nousu jatkuu hyvin maltillisesti pitkään se on minun näkemys, jos isoja hankkeita lähtee toteutukseen esim Kuopio niin hinnan nousu kiihtyy, Jos vuoden päästä olemme siitä viisaampia.
Apli 25.4.2018, 11:00Energia on hienoa niin kauan kun sitä ei politisoida sanoi erään suuren energiayhtiön toimitusjohtaja aikoinaan ja oli oikeassa, annetaan markkinoiden päättää millä energiaa tuotetaan… Nyt on tukipolitiikan viidakot, ja kaiken lisäksi ilmastonmuutos homma menny hulluksi.
Apli 24.4.2018, 13:57Kyllä jos siihen on haluja… Esim Äänekoskella näin ei ole, helposti uudella sellutehtaalla lämpiää Kuopion kokoinen kaupunki, varavoima tosin pitää olla aina.. Haluaako Kuopion kaupungin päättäjät että näin on? Tuskimpa haluavat, käy Kuopion Energian laitokset sen jälkeen tarpeettomiksi, varmasti jonkin sortin yhteistyötä virittelevät.