Käyttäjän Anton Chigurh kirjoittamat vastaukset
-
Ei ole unohtunut.
Jeespoju on täysin hukassa. Iskin suoraan ongelman ytimeen. Kolumnistihan on sorkkaeläinlaiduntaja pahimmasta päästä.
Hymyilee vielä hieman vinosti, mutta kyllä se hymy siitä hyytyy.Karavaani etenee vääjäämättä; jokaisen piskin kaulassa on rautainen ies.
Der Steppenwolf
Jäävuoren huippukaan ei ole näkyvissä; siitä huolimatta piskit ovat jo vauhkoina.
Der Steppenwolf
Kysymyksessä ei ole kaikusalo, ei myöskään lumikkohypoteetikko hellstedt, joka muuten sanoi minulle: ”kettu olisi hyvä, mutta…”
Der Steppenwolf
Koejärjestely on tehty. Minulle siitä kertoi koetta tekemässä ollut nimeltä mainitsematon henkilö. Lumikkohypoteetikot voivat vain arvailla, että kuka on tuo juudas.
Haulla: ”alkuperäiset pienpedot, tuontipedot ja huippupetojen paluu”, löytyy sivulta 36 oikein värivalokuva ja muutakin informaatiota kyseisestä häkistä.
Kannattaa lukaista myös samalta sivulta: ”minkin saalistuksen vaikutuksista…”Ehdottomasti kannattaa ainakin silmäillä sivulta 37: ”saaristomerellä todettiin…”
Lisää informaatiota sivulta 34: ”laajojen ravintotutkimusten perusteella…”
Der Steppenwolf
Minä olisin enemmän kuin huolestunut, jos mistään löytyisi enemmän kuin täyskäsi niitä, jotka ymmärtävät minun kirjoitukseni.
Der Steppenwolf
Olen vetänyt pitkälle menevän johtopäätöksen: puuntakunen/täsytuho/täystuho + muutama muu ovat yksi ja sama henkilö.
Siellä lapuan myyrätarhoilla oli tehty seuraavanlainen koejärjestely: suljettuun hehtaarin kokoiseen aitaukseen oli päästetty kymmenen myyrää ja lumikko perään. Lumikolta oli mennyt kaksi (2) viikkoa aikaa tappaa ja syödä ne kymmenen myyrää.
Taas oli laskettu kymmenen myyrää, mutta nyt kettu perään. Ketulta oli mennyt alle yksi (1) tunti aikaa etsiä, tappaa ja syödä ne kymmenen myyrää.Ystäväsi henttonen oli tulkinnut matemaattiseen teoriaan ja logiikkaan perustuen, että lumikko on selkeästi tehokkain myyräntappaja eikä ketulla ole mitään jakoa niissä kinkereissä.
Näin hän on sitten teettänyt uskollisilla neroillaan aiheesta kymmeniä väitöskirjoja. m.o.t.Der Steppenwolf
Viimeisen kahdenkymmenen (20) vuoden aikana on hirvikolareissa kuollut satakolmekymmentäseitsemän (137) ihmistä, moninkertainen määrä istuu lopun elämäänsä pyörätuolissa, vielä suurempi osa lojuu laitoksissa sängynpohjalla odottamassa noutajaa.
Hirvenmetsästyksenharrastajia on 100000 yksilöä, alle kaksi (2) prosenttia (%) väestöstä.
Tuo hinta on liian kova pienen, mutta sitäkin holtittomamman prosenttijengin harrastuksesta, kun otetaan huomioon se, miten helposti nuo tragediat olisivat olleet ja ovat estettävissä.
Der Steppenwolf
Sen toivotun lopputuloksen ovat kyllä määritelleet prosenttijengiläiset (2%) ihan itse, päälobbarinaan kaikkien aikojen röyhkein ja häikäilemättömin solutus, lauri kontro, joka on onnistuttu tunkemaan puuntuottajajärjestön tiedonantajan päätoimittajaksi.