Käyttäjän Anton Chigurh kirjoittamat vastaukset
-
Helpotan vähän: kuka alan professoreista omaa riittävät älylliset resurssit siihen, että kykenee edes vähän ymmärtämään minun tekstejäni.
Ne eivät todellakaan avaudu myyrätuho- eikä kasvuvastaaville.On sellaisen tason siteeraaja, että kannattaa vähän vaivaa nähdä. Ei kuitenkaan ”kyllä se toistakymmentä kuutiota kasvaa”-moukkarimielikäinen, joka hikoilee verta jo ajatellessaan minua.
Etsi käsiisi KM7/2009, sivu 67 (käytännön maamies), niin vastaus löytyy.
Eikö tartsan tosiaankaan tiedä kuka professori siteeraa minua?
Sitä paitsi monin paikoin löytyy massiivisia myyrätuhoja.
Tietävätkö neidit, kuka on sanonut kysyttäessä, että onko myyrätuhojen estoon mitään keinoa: ”On olemassa kolme keinoa. Ensimmäinen on kettu, toinen on kettu ja kolmas on kettu”.
Kysymyksessä on palstan ylivoimaisesti ylistetyin professori. Mutta ei henttonen.
Myyrä trofeesori heikki henttonen syyskuussa 2011:
”Syklit ovat suorassa suhteessa petojen, erityisesti lumikon, runsauteen. Kun myyräsykli tulee huippuunsa, lumikoilla alkaa mennä hyvin. Lumikoita on paljon, ja ne syövät myyriä niin paljon, että myyrien kanta romahtaa”.
Der Steppenwolf
Se ällistyttävä virhe on mennyt metsäopetuksessa läpi viimeiset 150-vuotta; eikä yksikään ylistämistäsi mestareista ole sitä huomannut.
Mutta minä huomasin heti, kun sain tarvittavan materiaalin käsiini.Kaikki aikanaan, jatka samaan tahtiin.
Lienen joskus aiemminkin maininnut: ”Jäävuoren huippukaan ei ole vielä näkyvissä”.
Harrastavatko puuntakuinen ja visvakallo hirvenmetsästystä? Jonka harrastajia on tässä maassa 100000.
Entä myyriä pääravintonaan käyttävien reviiripienpetojen tappamista? Jonka harrastajia on tässä maassa 30000.
Jo vain. Erikoisesti ”kyllä se toistakymmmentä kuutiota kasvaa”-kasvuvastaava peesareineen. Viisi vuotta sitäkin öykkäriä piti murjoa ennenkuin oli pakko antaa periksi.