Käyttäjän Ammatti Raivooja kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 2,921 - 2,930 (kaikkiaan 3,119)
  • Ammatti Raivooja Ammatti Raivooja

Eipä tässä maailmassa paljoa saavuta jos alkaa pelkäämään ja vapisemaan jokaisen riskin kohdalla.

Ammatti Raivooja Ammatti Raivooja

Oishan tuo meikäläisten ruokavalio aika ykstoikkoinen jos ulkoa ei tuotaisi ruokaa.

Kirves ja käsisaha.

Lääkkeet. Kukapa ei tarvitsisi lääkkeitä. Euroopan ja Japanin väestö vanhenee kokoajan ja ihmiset elävät yhä pitempään. Ja millä muulla alalla on mahdollisuus tehdä mullistavia keksintöjä, joita heti tarviaa sadat miljoonat ihmiset ihmiset? Tää on pomminvarma vihje, että kannattaa ostaa e. Orionia tai lääkerahastoja. Myöskin sellaselta joka on syvällä pelissä. Myöskään en olisi yllättyny jos Bayern ostaisi orionin. Tällä hetkellä niillä on jo yhteistyösopimus. Mikä olisikaan luontevampaa seuraavaksi kuin yhdentyä.

Ei oo. Kuusentaimi kestää kuivuutta loppukesästä, alkukesästä on tärkeämpää olla paljon kosteutta. Eihän tää kesä oo ollu ees kauhean kuiva, puutarhakasteluvesikään ei ole loppunu totaalisesti kivipuitekaivosta niinkuin muina kesinä tähän aikaan. Joku saattas kattoa tilastoista sademääriä mut mä toimin aina perstuntumalla.

Ton aloitteenhan voi tehdä kuka tahansa. Vaikka mehänpoika voisi tehdä sen. Sit vaan nimiä haalimaan.

Jokos te ootte tehneet kansalaisadressin tästä? (Kummallista jos ei ole vielä tehty) 50 000 allekirjoitusta ja tämä hirvikiukku menee eduskunnan käsitelteväksi. Adressin teko on ihan iisiä, ei muuta kuin adressit piste comiin.

Meikä oli viime syksynä myrskyn aikaan perkaamassa. Siinä näki hyvin miten kuusitukkia meni perkausalueen laidalta nurin.

Kyllä tää kriisi ratkeaa talveen mennessä kun humalaisille huligaaneille alkaa tulemaan vilu ja nälkä. Tää kriisi tekee myös sen, että venäjä alkaa panostamaan omaan tuotantoon enemmän ja se tulee takaisin markkinoille entistä vahvempana. Itse olen tässä osto napilla sillä se on oikea aika kun ihmisten pelot ovat suurimmillaan. Edellinen osto krimin kriisin aikaankin meni nappiin.

Lainaus Juurikkalan kirjasta:”vapaassa markkinatalloudessa puun myyjillä tulee olla täysi oikeus olla myymättä puitaan, vaikka muutama teollisuuslaitos menisikin kiinni raaka-aineen puutteen takia kiinni.” Todellako? TODELLAKO?

Puunmyyjillä pitää olla täysi pakko tuottaa (laatu)puuta niin paljon kuin teollisuus tarvitsee. Konkurssin partaalla keikkuvassa maassa ei ole yksinkertaisesti varaa vapaaseen markkinatalouteen. Puunhintaa hilaamalla ylöspäin tekemällä siitä niukkuusartikkelin on todella kapeakatseista. Kyllä muiden alojen palkankorotuksia kritisoidaan mutta metsien pakkohoitoa vastustetaan ja syyllistytään itse ahneuteen kun ei sallita tarjonnan lisäystä.

Esillä 10 vastausta, 2,921 - 2,930 (kaikkiaan 3,119)