Käyttäjän Ammatti Raivooja kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 2,781 - 2,790 (kaikkiaan 3,119)
  • Ammatti Raivooja Ammatti Raivooja

Jos metsään jätetään vaikka 5m x 100m alue metsä lastaukseen elikkäs 5% vähemmän tuloja hehtaarilla ja jos kuusikosta saa 20ke/ha ni tappio on 1000e. En tiedä muista mutta itse saan tonnilla 5 kuormaa mursketta.

Ammatti Raivooja Ammatti Raivooja

Enpä lähtis yleistämään. Meikäläisen kääntöpaikka ainakin paranee aina ku lastataan tieltä ni maa tamppaantuu.

Sijoittaminen kannattaa.

Onnittelut miisulle.

Se, että oottelisin 20 vuotta et saisin 300€ rahaa energiapuusta ei oo mun pala kakkua.

Onko Jeessillä ikäkriisi kun tulot pitää ehtiä saamaan omaan elinkaareen?

Eilen törmäsin taas karhun läjään 100 metrin päässä lapsiperheen talosta. Karhun läjiin törmää aika usein ja ihan asutuksen lähellä. Tuskin monikaan on tietoinen lähellä liikkuvasta karhusta. Turha noista on mainita, tieto lisää hysteriaa vain joillekin.

Ja sitten valitetaan, että kaupassa myydään paskaa lautaa 😀 kannattaa ehkä tutustua niihin laatuvaatimuksiin niinkuin suorittava mainitsee ettei pelkästään vaan mittaile puiden paksuuksia.

Siis aivan mahtavia luontokuvia oravista, ketuista, peuroista, hirvistä ym. En voi käsittää miksi joku haluaisi ampua noita.

http://instagram.com/kpunkka

Nää on niitä missä orava syö kädestä, ollu esillä eri medioissa ja maailmalla. Luin yhtä keskusteluketjua täällä missä puhuttiin päähän ammutuista oravista ja koiran sitomisesta metsään puuhun yöksi, ällötti tosissaan. Vähän sellasta oon myös metsästäjiltä ollut haistelevani, että koirasta ei tule hyvää ja kunnollista metsästyskoiraa jos sitä ei kiduta pitkään häkissä ja muualla. Jos ei edes tule surulliseksi eläimen ampumisesta niin on yhtä tunteellinen kuin psykopaatti.

Eli sitä harrastetaan vieläkin. Missä te kävitte kattomassa sitä?

Esillä 10 vastausta, 2,781 - 2,790 (kaikkiaan 3,119)