Käyttäjän Ammatti Raivooja kirjoittamat vastaukset
-
Tuo iroko on köyhänmiehen tiikkiä. Se on noin kolmanneksen halvempaa. Käyttökohteet samat. Noiden sademetsän puiden tekniset ominaisuudet on kuin toiselta planetaalta verrattuna kotimaisiin puulajeihin. Niiden ominaisuudet on aika lähellä tammea.
Eikös puun käyttö ole jatkuvasti kasvanut mutta tarjonta on lisääntynyt vielä enemmän. Äänekosken tehdaskaan ei saa EU tukea keskeneräisten oikeuskäyntejen takia. Kyllä fiksuimmat metsänomistajat ymmärtävät, että näitä oikeudenkäyntejä ei kannattaisi nyt käydä. Ja miksi joku poliitikko haluaisi sotkeutua oikeudenkäyntien kannattajaksi jos se kaataa kotiseudun tehdashankkeita? Metsänomistajien ja teollisuuden vastakkain asettelu ei hyödytä Suomen joukkuetta ulkomaita vastaan ja poliitikot on ainakin tajunnut, että mieluummin kannattaa ajaa yhteiskunnan etua eikä marginaaliryhmän sillä nimittäin saa enemmän ääniä. Jos kuitupuussa on jotain löysää ollu niin se on paperityöntekijöiden palkankorotuksiin, joten Suomijoukkue ei ole tässä hävinnyt.
En oo sellasia hommannukkaan enkä kaahaa mut ne on niiku uritettu ja reijitetty jäähdytyksen takia niin normiajossa hmm oisko vaikka norjan vuoristossa missä jarrut kuumenee ja häviää alamäessä? Piti puhua traktorinvaraosista mut silti oli pakko vastata.
Draghi ja kumppanit haluaisi jo kohta ostaa vakuudettomia valtionlainoja eli painaa rahaa Amerikan lailla. Saksa jaruttelee ja haluaa tutkia onko se laillista ja pelkäävät, että muu Eurooppa jättää rakeknneuudistukset tekemättä. Rakekenneuudistukset tehdään vasta kun on viimeinen pakko ja nyt Kreikassakin menee taas pieleen kun sielläkin on democrazy ja ne äänestää EU vastaiset valtaan ja uudistukset jää tekemättä. Ei oo amerikkalaisiakaan maa nielly vaikka sielläkään kummosia säästöjä ole tehty.
Mikäs tollasen metsän kiertoaika on?
Jatkuva yläharvennus kuulostaa epäilyttävästi jatkuvalta kasvatukselta.
Horjumaton vissii osaa ainakin selittää miksi tukinhinta oli 2004 45e ja 2007 65e. Vai meneekö tämä kartelliselitys niin, että 2004 olisi myös pitänyt maksaa 65e?
Autoon. Vaihdan ne itse kun lasipalatsi velottaa 90€/h. Kyllä niille riittää niitäkin, jotka ei itse vaihda. Ulkomailla tehtyjä osia ni ei siinä se kotimainen myyjä tai suomalainen sillä varaosakaupalla rikastu. Mä haen muutakautta rahaa Suomeen. Mut ei tästä enempää, jatketaan traktorinosista.
Katoin huvikseni jarrupalat + levyt ni Suomessa nettikaupassa 200+12€ ja Saksassa 50+30€. Brembon racing levyt ja palat 100e+pk.
Eikait siinä paypalissakaan mitään kummosia kuluja taida olla. Luottokortin maksais moneksi vuodeksi jo yhdellä tilauksella.Paypalin kauttakin saa yleensä rahansa takaisin. Hirveen harvinaista on, että jotain ei tulisi mitä oon hommaa jo pitkään seurannut. Kaverille on tullut satoja paketteja ja sanoko, että yks halpa kiinavempele on jääny tulematta. Jos vaihtaa paranoid modelle niin kannattaako kylvää luottokorttitietojaan pitkin internettiä?
Itte tilasin suuttimet autoon 600€/4kpl. Suomessa maksaa 600€ kpl. Vetoakseleita saa 200€ Suomessa 800€. http://www.ebay.de Saksasta saa saksalaisiin autoihin varaosia tosi hyvin ja halvalla. Pitää vaa opetella aina saksaks osien nimiä.