Käyttäjän 6 m3 kirjoittamat vastaukset
-
Mutta askarruttamaan jää, tarkoittaako ”kisi” aito ja alkuperäinen Anton Chigurgh ketjua.
Isä ja tytär?
Olen kade, lounas raikkaassa ulkoilmassa. Minulle se on arkipäivää vain viikonloppuisin tai lomilla.
No, ei se minun vika ole jos et ymmärrä.
Anttookin epäili että minut on siirretty ulkoruokintaan, päin vastoin.
Vastaan siitä sisäruokinnasta.Hinta ja laatu kulkee käsi kädessä, halvalla ei saa hyvää.
Mietiskelinkin kun tuo etupiirijako on vienyt töihin myös Savoon, että tarvitseeko Kainuulainen sanakirjan avukseen työkäynneilleen.
Yllättävää kyllä, hyvin on pärjännyt ilmankin.Nyt jo tiedän eron jos pyydetään ”pihhaan syömään kakkua” tai ”kaakkua”.
No se, Suommee, Savvoo, hiljoo ja kovvoo. Niillä pärjää pitkälle.
Pohdiskelin tuota risusavottamiehen vinssin käyttöä puun korjuulla.
Sanoo enemmänkin olevansa risusavotan miehiä.
Poistaa siemenpuut taimikon päältä vinssin avustuksella. Ihan OK ja ymmärrettävää.Mutta vinssin käyttö ensiharvennuksella? Tietysti tuolla nippu menetelmällä,(farmi Forestin sivuilla video) mutta kuinka paljon sillä etua saavutetaan helpossa maastossa.
Eikös siinä olisi nopeampi tuo Sössiksen juontokoura? Ehkäpä tuo TEM tuotteen vinsillä varustettu?Riippuu tietysti siitä onko käytössä neliveto vai takatuuppari traktori.
Ja toisaalta, riippuuhan se siitäkin minkalaista kalustoa on käytössä. Jos kalusto on olemassa, ei liene järkevää hankkia uutta jos vanhallakin tulee toimeen?Ja e-h:lle voisi olla ”praktical english” kurssi paikallaan.
Kerroppas Sössis miten säilytys bisnes on edennyt?
Täällä alkaa kuulemma hirvet olla riippumassa tai pakkasessa.
Joko säilytykseen tuojat jonottaa ovella aseittensa kanssa?Omat aseeni on nyt koodilukon takana, varustettuna liipasin lukolla.
Patruunat erillisessä lukitussa lippaassa tuossa samaisessa kaapissa. Ei tarvitse harjoittaa asekätkentää eikä hajasijoitusta.Tekniset kerrastot löytyy urheiluväline liikkeistä. Finn Svalalla on hyvät tuotteet. Pitkähihainen verkkopaita kova sana työpusakan alla 0-10 asteen plussa keleillä. Samoin tuolta valmistajalta löytyy hyvä välipuku.