Käyttäjän 6 m3 kirjoittamat vastaukset
-
Onhan se hyvä kun kattilakauppiaalle on tarjolla noita vaihtoehtoja.
On ylä-ja alamäkiavustinta, automaattilootaa yms.
Kun ei kädet, jalat ja pää enää ole yhteistoiminnassa.
Seuraava rasti onkin sitten henkilökohtainen avustaja liikenteessä.
Vaan se taitaa jo ollakin, siinä apparin penkillä.Kopterin lennättäjältä homma mennyt pahasti puihin.
Viislovinen manuaali laatikko ja ja 79kW vie metsämiehen perille kelillä kuiin kelillä.
Pahassa paikassa siittä ”pikku kepistä” ”hidasta perää” päälle, niin matka jatkuu ettei tarvii naapuria kutsua Valtralla tietä linkoamaan.
Tai roopista sickupia vetämään lähteä.Taas muistuu mieleheni nyt, kun taannoin jonotettiin R-kioskilta niitä ”väliaikaisia” verotarroja auton ikkunaan.
Nyt Trafi ystävällisesti lähettää tuon ajoneuvoverolipun kotiin postitse.Samoin se taannoinen ”pakkolaina” jonka verottaja kantoi. Se toki palautettiin jopa korkojen kanssa, veronpalautuksena.
”Jees
Tuplan poisto.
Lähetetty: 23 h, 49 min sitten”
Kerrakin tiukkaa asiaa Jesseltä. :))
Voe tokkiisa. Eipä ole koskaan tarvinnut kadehtia ketään auton tiimoilta. Se on vain väline jolla siirrytään pisteestä A pisteeseen B, ja takaisin.
Huvittuneisuutta herättää vain tuollainen ”kuutoskoneella ” kehuminen.Käyttöautona on ollut aina hieman vanhempi auto, josta lastentaudit on jo karsittu.
Uutena ongelmana nykyautoihin on tuo lisääntynyt elektroniikka. Huollot painivat mystisten sähkövikojen kanssa.
Tekevät päivityksiä ja ovat ymmällään.Ihan esimerkkinä tuo uusi rengaspainemittaus. Kaverin uusi auto on jo viidettä kertaa korjauksessa tuon mittauksen aiheuttamien ongelmien kanssa. Huolto vain päivittää ohjelmistoa ja ”päivittelee” tapahtunutta.Viimeisessä päivityksessa suuntavilkun merkkiääni nousi sietämättömälle tasolle.
Kyseessä on Jesselle komplikaatioita aiheuttava japanilais merkki.Toisella Volkkarin mukavuusohjelma avasi takaoven ikkunat öisin 30 asteen pakkasilla.
Ja taas päiviteltiin.Ja Mesen Vitoissa nuo mystiset polttoaineensyöttöön liittyvät merkkivalo ongelmat.
Ne ovat tätäpäivää täällä, missä talvella on pakkasta ja lunta.
Lauhkeilla rannikkoilmaston alueillahan noita ei tietenkään esiinny.Niin, valitettavasti ne rekisterikilven läänitunnukset ovat kauan olleet ”menneen talven” lumia.
Ja johan tuo tuli aiemmissa autokeskustelu ketjuissa esille kuinka Satakunnassa ajosuuntaan nähden vasemmalla kaistalla ei ole pigupeilla nopeusrajoituksia.Eikä kyseessä ollut moottori- eikä moottoriliikennetie.Nuo ”kuutoskone” letkaohittajat eivät ole tuntematon ryhmä vitostielläkään. Viimevuosina tuohon ryhmään on hyvinkin vahvasti liittyneet VW-konsernin citymaasturit.
Olisikohan syytä käydä autokoulu uudestaan?Tieliikennelaki ei anna erivapauksia vaikka ajelisi V8:lla, saatikka kuutoskoneella noitten
”letkaohitusten” suhteen.
Samoin tuohon väsyneenä ajamiseenkin olisi syytä kiinnittää tiukempaa huomiota.Vuodatus kertoo vain sen, että piittaamattomuutta on esiintynyt jo vuosikymmeniä.
Mikä tarve on tehdä kolmoisohitus???
Vaaraksi ympäristölleen ja kanssa autoilijoille tuollainen touhu.!!!Olisikohan asenteissa muokkaamisen varaa, samoinkuin tuossa väsyneenä ajamisessa, jaffan ja suklaan voimin.
Asennetta kerrakseen.Ja mikä tarve ajaa pönkkittämään egoaan morkkaamalla toisen autovalintoja???
Nojjoo. Omilla seuduilla näyttää 58-78 cm. Todellinen tilanne nautinta-alueella 85 cm.
Ihan normaali talvinen keli. Eteläneläville varoitellaan vaikeasta liikennesäästä.Niin, mökkitietä en viitsi linkouttaa ennenkuin tiellä on 25 senttiä lunta.
Mitäpä sitä kuuraa tieltä auraamaan.