Käyttäjän 6 m3 kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 141 - 150 (kaikkiaan 283)
  • 6 m3

    Jeesiölle se akkuavusteinen sopii kun juoruaa päivät kassalla. Keikkatyöläiselle voi tulla päiväraha keikka kun etsii pistorasiaa missä ladata etenemisvälinettä. Ei tiedä minkä joen tai sillan toiselta puolen suunnistaa kohti myyvää kustannuspaikkaa,,,

    6 m3

    Kun virta patteriin kilahtaa, niin sielu taivaaseen vilahtaa.

    Puhumattakaan niistä kaikista Eurooppalaisista ”pullonokka mersuista” ja muista Afrikkaan kuolemaan menneistä nokivasaroista. Saa siellä rauhassa pölähdellä. Hilux on muuten suosituin teknikaalin alusta Afrikassa. Sinnehän se joutaa Jeesiönkin ajossa väsynyt Letukka. Jossa tekniikka alkaa rapistua.

    Jää vielä tuo ”akku avusteinen autoilu” ja hypriitit omantunnon paikkaajille menopeleiksi. Ja jossain kaupunkien jakeluliikenteessä yms. se toimiikin. Siellä missä ”töpselin voi laittaa seinään” vaikkapa päästäkseen joen yli työpaikalleen.

    Ei se ”akkuauto” ole vielä tätä päivää niille jotka töissään ei tiedä aamulla mistä illalla lähtee kotio ajelemaan,,,

    6 m3

    Jeesiön jutuissa nyt ei oo päätä ei häntää. Vain muualta lainattua höpinää.

    Sähköautoilu ottaa vasta ensiaskeleitaan.

    <EDIT: kieliasua siistitty>

    6 m3

    Lätinää on nuo Jeesiön ennustukset autoilun tulevaisuudesta. Yhtä varmasti toteutuvaa kuin aiemmin käsitelty aseitten säilyttäminen. Jolloin hän ennusti että metsästysaseet tullaan keräämään ”hotelleihin”.

    <EDIT: kieliasua siistitty>

    6 m3

    Taas Jeesiö tapansa mukaan on pihalla pahemmin kuin pihakaivopumppu,,, mutta mitäpä muuta Matti ja Mervi kattilakauppiaalta voisi odottaakaan,,,,

    Perinteiset ”happoakut” joita käytetään starttiankuina ovat jotain aivan muuta kuin nuo mitä käytetään antamaan virtaa tasaiseen kuormitukseen.

    Saa siinä Jeesiön jälkikasvu kerätä aivan rauhassa vanhoja starttiakkuja .

    6 m3

    Nykyinen autoissa käytetty akkuteknologia on tulevaisuuden ongelmajätettä. Vaikeammin uusiokäytettävissä kuin mitä uusien akkujen valmistus.

    Pistää autokorjaamoillekin uusia haasteita mönttööreille hybridiautot. Nurkkapajoilla on edessä koulutus, jännitetöihin.

     

    <EDIT: kieliasua siistitty>

     

     

    6 m3

    Nuo samat naukuu petojen lisäämisestä. Muuttakoot tänne missä niitä on. Nämäkin puuntuijotuksen huppusiantunnustelijat ostamaan Umpin palstoja, niitä riittää,,,, ja alkaisivat tuottamaan mäntyä, riittävän hitaasti kasvanutta että siitä saa laadukasta CLT-levyä.

    Mutta ei, ei niistä ole, asumaan susirajalla,,, pullapuuta pitää tuijottaa, ja haaveilla petokannan kasvusta.

    6 m3

    Eipä tuossa ole mitään outoa verrata kahvilitra ja polttoainelitran hintaa huoltoasemilla.

    Kahvikupillinen maksaa jo vähintään 1.80€ huoltsikalla. Kupillisessa kahvia on raaka-aine, sähkö ja työvoima kuluja n. 0.35€.

    Kahvin myynnistä huoltoasemalle jää paljon enemmän katetta kuin polttoaineen myynnistä. Ja juttu on fakta.

     

     

    6 m3

    Vaan eipä sitä liikennepolttoainettakaan olisi kovin jakelussa poikkeustila/kriisi aikaan.

    Se olis alettava sovittelemaan häkäpönttöä autoon.

    Jeesiö on siihen jo varautunutkin. Kasvattamalla bulkkipuuta. Kuinkahan hyvin häkäpönttö pöhisisi hybridillä? Sotien aikaan parasta puuta oli ollut harmaaleppä. Helpoin tehdä sopiviksi pilkkeiksi. Kuoreton koivu olisi ollut vieläkin parempaa mutta se oli mennyt muuhun tarkoitukseen.

    6 m3

    Nojohannyton. Supilta puuttuu lumijälkitieto! Pitäisköhän tutkijoiden ”rantautua” metsää  talvikeleilläkin? Eikä vaan pysytellä päällystetyllä ja auratulla tiellä?

    Jostain kumman syystä supi ei huppuroi metrisessä hangessa,mutta jostain syystä jos niin käy, niin jäljen päästä löytyy verijäljet, samoilla jäljillä ollut joko ahma tai ilves. Joskus suksilatu.

    Turhakkeempaa on haavan viljely. Siinä juostaan vaan aitovieriä ja lasketaan vaikkapa parkkalin lumijälkiä, joskus jopa hirven.

     

Esillä 10 vastausta, 141 - 150 (kaikkiaan 283)