Keskustelut Puukauppa Ukrainan kriisi vaikutus !

Esillä 10 vastausta, 4,681 - 4,690 (kaikkiaan 6,872)
  • Ukrainan kriisi vaikutus !

Merkitty: 

Näkemyksiä , kuinka käsissä oleva kriisi vaikuttaa metsäteollisuuteen ja puuntuottajaan ? Kuinka käy kysynnän ja hintojen ?!

• Rane
    Reima Muristo

Haapalan runosuoli sykkii jälleeen…

Reima Muristo

Suomen aseapu Ukrainalle on tähän asti ollut lähinnä ryssän vallan aikaisten epäkuranttien romurautojen lahjoitusta.
    Ruotsi on panssarintorjunta ohjuksia ja täsmäohjuksia yms. oikeasti hyödyllistä lahjoittanut.

Rane

”Suomen aseapu Ukrainalle on tähän asti ollut lähinnä ryssän vallan aikaisten epäkuranttien romurautojen lahjoitusta.”

Tästäkin voit valittaa pääministeri Marinille.(On vastuussa hallituksen päätöksistä)

Nuakka

Häkkälä kommentoi hyvin, on eri asia heittää tuollaisia kommentteja sotaakäyvän maan pääkaupungissa kuin kotona. Myös Aaltoilan, kannattaisi vaikka tekstarilla kysyä muiltakin vaikka tähän raikkaaseen tyyliin, moi, mä oon täällä Kielissä, eiku siis Kiovassa, voinx mä luvata nää meidän Hornetit näille, pliis. Pääsisin vielä Voguen kanteen ennen vaaleja?

jees h-valta

Eikös ne Hornetitkin kohta ole romurautaa? Mitä niitä enää säästelemään. Sinne vaan Venäläisten Bukien alasammuttaviksi.

Visakallo Visakallo

Suomen Horneteilla lennetään täällä Suomessa vielä pitkään 2030-luvulla.  Sanna lupaili sellaista, mikä voisi toteutua aikaisintaan yli kymmenen vuoden kuluttua.

Rane
    Reima Muristo

Hornet, tämä original, on jo eilisen päivän tuote. Jenkeillä on superhornet käytössä, aivan eri kone. F-16 viper tai falcon, joka ei silloin kelvannut ilmavoimille, piti olla 2 moottoria, on vieläkin käypää rautaa.

suorittava porras suorittava porras

Hornet-apu on pitkissä kantimissa ,mutta hätäapua Ukrainaan voi jokainen tekstailla omantunnon mukaan numeroon 16499 tänäkin iltana tukikonsertin ohessa(TV1). Minulta lähti viisikymppinen.

Esillä 10 vastausta, 4,681 - 4,690 (kaikkiaan 6,872)