Keskustelut Tekniikka Stihl ms201

  • Tämä aihe sisältää 691 vastausta, 69 ääntä, ja päivitettiin viimeksi sitten Marjametsä toimesta.
Esillä 10 vastausta, 351 - 360 (kaikkiaan 691)
  • Stihl ms201

    Onko muilla kokemuksia kyseisestä sahasta? Itse ostin ja pakko huskun miehenä myöntää että stiili hallitsee noi moottorisahat paremmin, onse vaan niin mahtava peli sahata.

  • Tolopainen

    Jätkällä on taas omia käsityksiä turbosta kun on urpo. Turbo tarkoittaa polttoaineen ja ilman syöttöä paineella sylinteriin, tuossa kaasuttimen kotelossa ei mitään ylipainetta kuitenkaan ole, ja kaasarin kurkussa on joa reilusti alipainetta. Se on kun ei tunne moottorisahan rakennetta, ei kaikki jäähdytysilma mene kaasarille, sillä on vapaa reitti mennä ulkoilmaan samanaikaisesti.

    Lenkopetäjä

    Turbo on pakokaasuahdin.onhan niitä muualtakin käyttövoimansa ottavia ahtimia mutta ne ei oo turboja jos pilkkua nussitaan

    Puuki

    Mikä siirtoyhtiö ei peri ollenkaan siirron perusmaksua  vaikka toimittaa 2-aikasähköä ?

    arto

    Turbo
    Jonseredin ainutlaatuinen turboilmanpuhdistus poistaa imuilmasta jopa 97 % sahauspölystä ennen ilmansuodatinta………Menisikö jakeluun…..Ei mitään tekemistä kaasuttimen kanssa. Eli ei ahda sinne paineella.

    eero heikki

    Ennen oli parhaat öljyt Nilsiän öljysheikillä.Man-Oil.

    Rane2

    Ameriikoissa uskotaan turbon sijasta kuutiotuumiin.

    petep
    Tolopainen

    Jätkä on keksinyt maailman ensimmäisen turbo kaasutin moottorin. Puhallettu ilma on moottorisahan tapauksessa harvempaa kuin ulkoilma, koska sen lämpötila nousee kun se menee moottorin jäähdyysripojen kautta kaasutin tilaan Kaasuttimen kurkussa paine ja lämpötila taas laskevat.

    arto

    Kyllä nyt joku saa oikean puupää tittelin….On ulalla kuin kuu taivaalla…..Ei uskoisi aikaihmiseksi…..Todella tyhmää    -Tuota toimenpidettä kutsutaan ahtamiseksi, vaikkakin Ruotsalaiset kutsuvat sitä ruiskuttamiseksi ? ? Kutsu sinä olet ainut maailmassa joka sitä noin kutsuu….ihan huuhaata.

    Jätkä

    ”-Jätkä on keksinyt maailman ensimmäisen turbo kaasutin moottorin. Puhallettu ilma on moottorisahan tapauksessa harvempaa kuin ulkoilma, koska sen lämpötila nousee kun se menee moottorin jäähdyysripojen kautta kaasutin tilaan Kaasuttimen kurkussa paine ja lämpötila taas laskevat.”

    -Voi hyvä päivää! Tollo on vielä tollompi kuin olisin koskaan uskonut. Väität asiasta, josta sinulla ei oe hajuakaan. Lopeta tuo ökötys – käyttäydyt yhtä typerästi kuin Jeessi.

    Kysy joltakin, jolla jo on esim Turbo-Jonssi , Taikka oikea HVA- moottorisaha.

    Älä kysy artolta, hän ei käsitä myöskään yhtään mitään, vaikka on ollut keksimässä Huskun ammattimalleja. Tosin niihin kaapattiin tuo ahtoputki Jonssilta.

Esillä 10 vastausta, 351 - 360 (kaikkiaan 691)