Keskustelut Tekniikka Stihl ms201

  • Tämä aihe sisältää 691 vastausta, 69 ääntä, ja päivitettiin viimeksi sitten Marjametsä toimesta.
Esillä 10 vastausta, 241 - 250 (kaikkiaan 691)
  • Stihl ms201

    Onko muilla kokemuksia kyseisestä sahasta? Itse ostin ja pakko huskun miehenä myöntää että stiili hallitsee noi moottorisahat paremmin, onse vaan niin mahtava peli sahata.

  • Jätkä

    Huomattava määrä Kiinailmiöitä on palautettu, koska ei ole ollut käyntikunnossa.

    Kukaan asentaja ei pysty korjaamaan koamisvirheistä kärsivää sahaa, koska pitäisi saada palkkaa enemmän kuin sahan maahantuontihinta on.

    Suurin osa palauttamattomista Norrköpingeistä on kuleutunut niin kauas edustuliikkeestä, että takuukuskaukset ja matkakustannukset olisivat kohtuuttomat laitteen hintaan verrattuna.

    Jeessi ei taida ymmärtää tuon paketin ketjun ja laipan arvoa. Myyn sinulle Jeessi noita samanlaisia ketjuja ja laippoja vaikkapa kaksi laippaa ja ketjua tuohon 50 €uroon ja postikulut päälle. Mieluummin useampi paketti samaan kauppaan!

    Lenkopetäjä

    5kertaa tankilliselle saa kiristää kiinanketjuja

    kuusessa ollaan

    Miten muuten 154 kierrostenrajoitin ohitettiin, oliko joku tulppaus kaasarissa?

    Oman käyttö jäi niin vähiin ensiharvennusten hakkuiden vuoksi aikoinaan 238 oston jälkeen, etten sitä viritellyt. Tuttavan rajoittamatonta pääsin kokeilemaan, oli kyllä kova kiertämään…

    Lenkopetäjä

    Luulis puolassa olevan.ainaki uuemmissa

    Lenkopetäjä

    Jätkä ehkä tietää.ite leikin vielä hiekkalaatikolla sillonko nuilla oikeen sahattiin

    Jätkä

    Joo! Niissä oli / on messinkinen Plommi kaasuttimen kyljessä. Se on vain kierteellä, eli helppo avata.Sen alla on ohivirtauskanava bensiinille, eikä sitä voi säätää.Minä laitoin siihen aika paksua muovia olevan peitelevyn (leikkasin se itse) ja plommi paikoilleen tiukasti. Sitten alkoi saha tottelemaan H-suuttimen säätöjä, (remontin hinta 1 sentti)

    Ostin muutamia sellaisia sahoja, joilla sahaaja oli kyr****tynyt sahata jurnuttamaan. Pakoputki karstassa ja kytkinkin joissakin loppu. Minä ostin huutokaupasta purkusahoja, saattoi olla viiden sahan osat samassa laatikossa. Joistakin oli kampi poikki, joistakin männänrenkaat jumissa ja ne kaikki oli avattu ja tutkittu. Niistä sain hyvät kytkimet, öljypumput, puolat ja kaasuttimet ym. (halvalla)

    Asiakkaat olivat vaihtaneet sen aivan paskan Huskun Dolmariin. Ostelin myös huutokaupoista sahoja, mutta vain Huskuja. Virroilta sain edullisesti harmaatuonti – mäntiä, sylintereitä, laakereita, kampiakseleita jne. Arskalla oli parempi varasto kuin Hvan maahantuojalla.

    Suhteessa kaikkein kalleimpia osia on alkuperäiset ruuvit, joilla saha kootaan. Laatu ja kierteen malli ja -pituus piti ollaa justiin. Muuten ei kestä ja toimi, eikä kukaan osta sahaa, joka on koottu kilopulttikaupan ruuveilla.

    kuusessa ollaan

    Ok, juuri muistin kaverin tehneen tulpan sinne kaasariin polkupyörän sisuskumista. Täytyykin ihmetellä omaa sahaa viikonloppuna…varmaan sellaiset 200-300 tankkia sahattu 154 SG.

    Lenkopetäjä

    Paljonko se rajotettu versio kiersi? Mulla oli 254 jota ei saanu millään ilveellä kiertämään ku 13200.254xp suurin suositeltu 13800

    Jätkä

    Niissä oli kyllä aikalailla eroja, osa ei varmaan ottanut kuin 12000 varvia.  Vaikka väänsi H-suuttimen kiinni, niin se ei auttanut.

     

    Lenkopetäjä

    Just semmonen se oli.

Esillä 10 vastausta, 241 - 250 (kaikkiaan 691)