Keskustelut Tekniikka Stihl fs490 talvella

• Tämä aihe sisältää 68 vastausta, 21 ääntä, ja päivitettiin viimeksi 7 vuotta sitten Jätkä toimesta.
Esillä 10 vastausta, 31 - 40 (kaikkiaan 68)
  • Stihl fs490 talvella

Onko hyviä ”vippaskonsteja” kuinka sais paremmin toimimaan 490-sahan pölylumella/pakkasella?  Talvisarja on asennettuna, mutta silti kaasari tahtoo jäätää, kaasuläppä jumii.. Jotenkin tarvis saada enemmän lämmintä ilmaa.

• arto

Kyllähän tuo arton paatoksella mainostus on aika naivia. Tuskinpa hän huskun mannekiinina sitä täällä ilmoittaisi vaikka päivä kesken jäisikin sahan lakkoon………Silloin tulisi ihka uusi kone,,, Jeesille samaa sinun pökö fantasia. Hehkutat sitä maasta taivasiin, Sekin aika lapsellista. Sama mollaat hirvestäjiä. Itse istut kotona ja valitat niitten runsautta. Ajattele onko se aikuismaista.

6 m3

”,,,hirvifanaattisuudessaan. Ei juurikaan nähdä asioita kuin yhdellä silmällä.”

Jäläkiviisaus se on viisauven imelintä lajia, ja se jäläkiviisaan silimä kahtoo taapäin. Konsta Pylkkänen

Vain öljymakkipakki mies joka säilyttää sahaansa kesät talvet nurmikolla voi olla noin viisas. Oli kyse sahoista tai hirvistä.

jees h-valta

Olen panokseni varmasti hirvien torjunnassa tehnyt. 25ha:a aidattuja aloja joten olen mielestäni jopa suosinut teidän harrastustanne. En ole päästänyt niitä omissa metsissäni suuremmin syömään mutta en ole pyrkinyt myöskään niitä ampumaan. Mahdollisuus kyllä olisi. Nyt ei ole yhtään metsäalaa vuokraamatta metsästykseen. Autokeskustelu sentään on rönsyillyt runsaastikkin ja antanut jopa huilatakkin välillä kuten nytkin. Sinulla sensijaan ruotsalaissahojen mainostus on todella jatkuvaa ja systemaattista. Ollut jo vuosia. Ihmettelen että Metsälehti antaa yhden sahamerkin ”mannekiinin” noin vapaasti mesota. Mielestäni horjutaan jo melkoisen mielipidevaikutuksen ja suoramainonnan välimaastoissa.

rööri roope

Se on arton pakko kehua ja mainostaa mitä päällänsä kantaa.Ei se mitään jos joskus sattuu vähän valehtelee.Vanhuus ei tuu yksin.Elä jesse välitä mitä savolaiset höpäjää.

Syrjälä Jari

Mutta oikeesti Ruotsalaiset merkit on hyviä sahoja:) niin kuin Saab autoissa! Eikös 80-luvun alkuvuosina ollut semmoinen mainos Husqvarna!, monen  mielestä paras!! Ja sitähän set on, onhan husqillakin ollut omat lasten tautinsa, mutta milläpä merkillä niitä ei olisi ollut!

arto

Sahoista oli tässä ketjussa kyse…..Mutta se meni taas (arto nälvimiseksi) ketjuksi. On toisilla ihanaa kateutta. Ei voi kuin ihmetellä. LAPSELLISTA TOUHUA.

Syrjälä Jari

Minkälainen se on tuo sthilin talvisarja? Eikö niitä testattu suomen oloissa? Sthil moottorisahoja testattu suomen lapissa?

Antti Rantonen

Talvisarjassa tulee muoviverkko-ilmanputsari ja käynnistin koppaan ruuvilla kiinnitettävä läppä, että peittää sen aukot..  hyvin yksinkertanen. Huskissakin tuli se käynnistinkopan suoja W-mallissa,tai siis fxt mallissa..jonseredilla W

Syrjälä Jari

Niinpä onkin! Mulla on huski ja jonski kylmäkahvaisena,niin niissä ei tosiaan tullut nuita sinisiä talvisuojia mukana paketissa! Tuleeko ne vain kahvalämmitys malleissa paketin mukana?

Antti Rantonen

minulla oli aikasempi jonsered kylmäkahvanen, siinä ei tullu, mutta lämpökahvasessa tuli… olikohan jotain 30€ hujakoilla jos erikseen ostaa

Esillä 10 vastausta, 31 - 40 (kaikkiaan 68)