Keskustelut Tekniikka Sthil fs 460 ja

Esillä 5 vastausta, 91 - 95 (kaikkiaan 95)
  • Sthil fs 460 ja

Vävypoika tuli käymään raivattiin tänään taimikkoja ja sain kokeilla tätä paljon kehuttua sthil fs 460 mallia, on kesällä ostettu ja sahattu jotain 15ha. Ensituntuma kolhomainen kömpelö, kahvat linja automaiset. Bensaa palaa, 50 min ja tankki tyhjä, mulle riitti yksi tankki.. vävypoika sahas minun uudella 545fx:llä, tankin kesto sisäänajovaiheessa noin 1h15min. Sthilissä 0.75l tankki ja hussessa 0.9l. Mutta en oikein jaksa ymmärtää, miten tuo uusi sthili on muka niin suosittu saha? Siis oikeesti, ergonomia huono, kömpelö… huokaus…..

• Metsuri motokuski

Kannattaa kirjoittaa vaan. Itsekin olen ollut lukihäiriöinen ja en vain näe omia teksti virheitä. Mutta kun kirjoittaa niin joskus sekin vika korjaantuu. Tärkeintä vaan on että kirjoittaa.

miksuliini65

Osuit asian ytimeen

Metsuri motokuski

Näin se on. Ei varmaan kukaan olisi uskonut että teen tekstiasiakirjoja työkseni aikoinaan.  Ainekirjoituksessa opettaja kirjoitti enemmän punaisella kun minä varsinaista ainetta. Tärkeintä ettei käytä oikeinkirjoitusta vaan yrittää kuntouttaa omaa virheen löytämis kykyä.

Izuzuuppinen

Niitä kuuluisia MAKOISIA LÖYLYJÄ olen kyllä saanut enemmän kiukaasta kuin rsahasta. Enkä yleensä käytä kuulosuojaimia saunoessa. Mutta kukin tavallaan…

pihkatappi

Kahdessa 460 Stihlissä mulla murtui kytkinkello, hiusmurtuma joka tekee putkiliitoksesta väljän ja on kiusallinen. Yksi noita Stihlejä enää jäljellä ja siinä laitoin lemmarin tuohon kytkinkellon päähän, en tiedä auttaako juurikaan. Tosi kevyt tuo kytkinkello ja kun kaadut tms niin siinä se varmaan murtuu, osa ei ole älyttömä kallis, eli metsäkäyttöön kannattaisi vaihtaa. Itse käytän tuota vanhaa raivuria lähinnä trimmerinä ja siinä työssä ei putki löysty.

Esillä 5 vastausta, 91 - 95 (kaikkiaan 95)