Se on kuule Tolopainen sillä tavalla, että toiset ne tekee hyviä puukauppoja hyviltä paikoilta ja toiset taas nysvää ja näpertelee lyhyitä kalikoitaan kintupolkujensa varsilta.
No lopeta se nysvääminen ja ala myydä kokorunkoja. Entisessä Neuvostoliitossakin harrastettiin kokorunkokorjuuta, kun ei ollut kehittyneempää korjuukalustoa kuin pillareita.
”Kyseessä on täysperävaunullinen yhdistelmä, jossa perävaunun päällä on siirrettävä pankkopari, joka pyörähtää tarvittaessa. Samanlainen kääntyvä pankkopari on myös ”nupin” päällä.”
Juuri tuollainen yhdistelmä on Planterin kuvassakin. toinen kone hiukan peittää, mutta näkyy silti selvästi.
Tolopaiselle: On tullut tehtyä kauppaa sinnekin, kun ollaan heidän hankinta-alueellaan. Mikäs tässä nyt niin Tolopaista kiinnostaa? Kaikki leimikothan meillä kilpailutetaan ja kulloinkin paras tarjous voittaa.
No pannaan nyt Tollolle: En asu Koskitukin hankinta-alueella,
Kysyppä Koskiselta, siellä on ollut lähes kymmenen yhdistelmää samaan aikaan ajamassa noita tavaroita.
Koska joillekin tuottaa vaikeuksia tajuta pitkien runkojen mielekkyyttä, niin tajuaisivatko he (hän) tavetta, joka on hirsitalojen tekijällä, joka tarvitsee pitkiä hirsiä ja pätkiä hirsiä. Jotta hirsiä ei tarvitse jatkaa, ne katkotaan käytettäville pituuksille.vasta piirustusten mukaan.
Kyllä totuus on se, että on tyyppejä, joille on turha selittää yhtään mitään. Heistä kumpikaan ei edes halua käsittää yhtään mitään.
Kyse on sahalle kuljetettavista rungoista, jotka katkotaan ennen sahaamista. Eli pitkänä kuljttaminen on täysin turhaa. Ymmärrän täysperävaunulla yhdistelmää jossa perävaunussa on kääntyvät etupyörät ja vaunu on kytketty vetoaisalla vetoautoon. Tuo Koskisen rekka ei ole sellainen eikä vastaa ajo-ominaisuuksiltaan täysperävaunuyhdistelmää. Jos on loogista ajattelukykyä sen voi tajuta.
Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.