Keskustelut Tekniikka Sähkö

• Tämä aihe sisältää 6,859 vastausta, 103 ääntä, ja päivitettiin viimeksi , 2 päivää sitten MJO toimesta.
Esillä 10 vastausta, 2,711 - 2,720 (kaikkiaan 6,859)
  • Sähkö

Merkitty: 

Puu kyllä lämmittää, mutta kovasti jo uhkailtu tulevilla sähkökatkoilla.

Aurinkopaneeli järjestelmiä monenlaisia, ite kattella lataavia, jottei ihan pimiäksi kaikki mee

• Kalle Kehveli

Veiköhän tuuli ne rahat veroparatiiseihin? Ainakin Etelä-Euroopan tuuliteollisuuden rahoja niihin on ajautunut. Yksi asiaa tutkinut toimittajakin räjäytettiin taivaan tuuliin.

Todennäköisesti suur-rikolliset pesevät rahaa tuulivoiman kautta, mutta eihän se sinisilmäistä suomea haittaa.

MJO

Varmaankin 50.000€ on varattu myllyn purkuun, joka aletaan rahastoida vasta 10-20 vuoden päästä.

Idiootti löytyy ihan peilistä ?

Rukopiikki

No kerro nyt mitä Visa kysyi.

MJO

Minä en ryssille omien sopimuksien yksityiskohtia kerro. Tuotto hakkaa mennentullen teidän puunkasvatukset yhteensä.

MJO

2000 litraa helposti

Aijaa? Sinun YLEn uutisessa arvioidaan muutamasta kymmenestä litrasta sataan litraan.

Etkö osaa lukea vai oletko muuten pelkkä valehtelija?

Visakallo

En minä MJO mielestäni oikein paljon ryssä ole, enkä minä mitään sopimuksesi yksityiskohtia pyytänyt julkaisemaan. Kysyin vain yleisluonteisesti, miten mahdollisessa tuulipuiston lopetustilanteessa menetellään. Se on kuitenkin sen sopimuksen tärkein osa.

MJO

Vastasin siihen jo

Visakallo

Mikä siinä oli niin vaikeaa, ettei voinut tuon paremmin vastata?

Nostokoukku

MJO vastasi. Käski idiootteja katsomaan peiliin.

Visakallo

Tulkitsen niin, ettei MJO:n sopimuksessa mainita tuulipuiston purkutilannetta. Tuohan se toki hieman jännitystä elämään.

Esillä 10 vastausta, 2,711 - 2,720 (kaikkiaan 6,859)