Keskustelut Metsänhoito Monimuotoisuus jatkaa köyhtymistään

Esillä 10 vastausta, 7,481 - 7,490 (kaikkiaan 8,874)
  • Monimuotoisuus jatkaa köyhtymistään

    Merkitty: 

    Valtava määrä lajeja on uhanalaisia. Ihmekös tuo kun , metsien hakkuita jatketaan samalla kaavalla kuin aina ennenkin.

    Apulanta ja räkäpetäjä porukka ei tajua , että laji kato iskee omaan nilkkaan! Itketään liiallisesta hirvi määrästä. Samaan hengen vetoon huudetaan , että kaikki sudet on tapettava.

    Yksipuolinen puupelto , kuusen viljely altistaa puuston lukuisille kasvi taudeille ja hyöteisille , mm. kirjanpainajalle.

    Apulanta ja räkäpetäjä porukka : koskaan et muuttua saa!

  • Timppa

    Oliko se niin että tuon listan lisäksi se aurinkon valo tulee ilmaiseksi. Se on kyllä hyvä

    Hieno homma Leena.  Alat oppia. Valaisit päiväni, kun huomasin oppini menneen perille.

    Rane

    Jaa?Osaako Gruppa ajaa traktoria?

    Visakallo

    Kun olin nuori, minulle opetettiin, että korkeampi koulutus sivistää ihmistä. Näin se kiistatta olikin aina siihen asti, kunnes tulin tänne palstalle. Täällä olen saanut viimeiset 16 vuotta todistaa, että viesteissään lähes aina omaa korkeaa koulustaan korostavat  reva-Leenat, Kertut, Hannat tekevät kaikkensa, että pääsisin tästä vanhasta mielivastani eroon. Luontainen kovapäisyyteni tosin pitkittää tätäkin prosessia.

    reservuaari-indeksi

    Olin koiran kanssa juoksu lenkillä. Tämä sivu oli jäänyt tähän vehkeeseen auki.

    Vanha kansa se sanoo että kalikalla koiraa niin se älähtää (tms). Hyvä kuitenkin ettei hetkauta enämpi.

    (En käyttänyt kalikkaa koira lenkillä, se on vaan sanonta.)

    Koulutus olisi tärkeetä. Ihmisille, koirille, ja rattori kuskeille.

    Revis-L

    reservuaari-indeksi

    nosto

    tuo koulutus jäjestys on tärkeä

    Reva-Leena

    Puu Hastelija

    Ovatko palstalaiset muuten tehneet viimeaikoina havaintoja valkojäkälästä? Tai tietysti hiukka hankala vuodenaika löytää pöheiköstä mitään juuri nyt.

    Kurki

    Lienee kysymys valkohankajäkälästä.

     

    Kurki

    Nämä revalaisten horinat joutaisivat kaikki poistaa roskakoriin. Ovat roskaa ja häirintää.

    Rane

    ”Ovat roskaa ja häirintää.”

    Kyllä mutta Gruppa-nimimerkit suoltavat samaa ennalta-arvattavaa roskaa.Sen sijaan nämä ryssän trollit ovat nyt ruvenneet esittämään reiluja metsien miehiä/vanhoja savottajätkiä,osa vaikuttaa nykyään melkein kepulaisilta.Ryssän ja Puten kehu loistaa poissaolollaan.Jokin hienovaraisempi vaikuttamisstrategia on meneillään?

    mehtäukko

    ”..Eivätkö tuo  ruokapalvelusta riittävästi ravintoa kun tuppaa moton reittiverkkopainajaisia torkahteluun..”

    Tällaista sontaa oksentaa yksi perko-gruppa. Tyypillä kun ei riitä oma eikä keino-älyä minkäänlaiseen keskusteluun.

Esillä 10 vastausta, 7,481 - 7,490 (kaikkiaan 8,874)