Keskustelut Tekniikka Metsänomistajan parempi uusi auto

Esillä 10 vastausta, 5,491 - 5,500 (kaikkiaan 5,990)
  • Metsänomistajan parempi uusi auto

Nyt siis on aika etsiä uudempi auto.
    Parametrit:
    Mukavuus maantiellä
    Ilmastoitu
    Automaatti
    Bensiini
    käytetty alle 10v
    kilometrit alle 150 000
    Hinta alle 10 000€
    Ei nahkapenkkejä, pakuja, varmareita ei shitty maastureita
    Optiot:
    neliveto

Merkkejä:
    Volvo S60 tai S80, ei äksiä
    Citroen
    Muita?

Ruotsista tai saksasta tuonnin kannattavuus?

• rööri roope

Siinä s 40:ssä on sama alusta kun fokuksessa.Et sillee jätkä

Jätkä

Mutta Fordin jäänne ei muuta sitä miksikään, että tekniikka on jotain muuta. Puuttuu vai ”Sukkanauha-voimansiirto”!

rööri roope

Jätkän tiedot on jämähtäny 1980 luvulle.Siirry nykyaikaan sieltä 30 vuoden takaa.

MJO

Nyt meikäläinen on pöljä rahantuhlaaja, kun ajelen kalliimmalla ja paremmalla autolla kuin jesse. Lisäksi törsään rahaa merkki raivuriin, kun vastaavan pitkäputkisen oleo mäkin saisi puolet halvemmalla.

Toisessa keskustelussa olen jessen mielestä itara pihtari, kun en osta kallista kirjanpito ohjelmaa muutamaa raivurin pensakuittia varten.

Sitä mitä jesse tekee on ainoa ja oikea tapa. Kaikki muut ovat idiootteja.

Jätkä

Rööri näyttää olevan Jeessin aisankannattaja. Missä muuten kuvittelet pikkuvolvoa rustattavan?

rööri roope

Voepi nää euroopan s 40:t olla Belgian tehtaalta.En ole varma kun ei oo s40:stä.

Visakallo

Jesse: ”On minullakin TUTTUJA joilla on KIIA esim. Ja Toyotia hiukan enemmän kuin tarpeeksi. Yhdellä jopa Mazdakin.”

Käyhän Jesse sitten vielä katsomassa ja kokeilemassa uudet Hondat, Subarut, Suzukit, Mitsubishit, Lexukset, Nissanit, Hyundait,  Ssangyongit, jne.

Ole tasapuolinen, eli vertaile omaa uutta autoasi aina uusiin autoihin!

jees h-valta

Ssangyong onkin hinta/laatusuhteeltaan NYKYÄÄN aivan oiva peli. Mitä niitä kaikkia katsomaan ja kokeilemaan vaan riittää se kun itse tietää millä haluaa ajaa ja millä ei todellakaan halua ajaa. Mitä ihmeen motiivia minulla sellaisia tuolla ympäri kyliä olisi pyörittää. Niiden tasapaksuus vaan ei miellytä, piste. Kuten varmaan joku ainakin on huomannut automieltymykseni ei aivan vastaa sitä stanttukamaa mitä lähes joka jumal…a kyläläinen veivaa. Autossa pitää olla JOTAIN! Ei aivan turhakerojua mutta erilaista luonnetta. Siksi myös Chevrolet jätti aukon jota ei taida täyttää kuin toinen eli kolmas Chevrolet. Niin se vaan on.

Jätkä

KIA:ltakin on julkaistu uusi malli, jonka toimittaja kertoi keräävän katseita upean muotoilunsa takia ja jonka varustustaso on hyvin runsas. Auto on luokkaa premium ja peittoaa kaikki Ranskikset ja suuren osan Sakemannienkin lullista. Hintaa vain oli jo 60 T€:n pintaan, joten taimet saisivat kunnon kyytiä, jos Jeessillä joskus sellainen edustuluokan auto olisi.

Ehkä joskus, kun auto on saanut mittariinsa kolmesataatuhatta km ja ikää 20 vuotta?

Gla

Kerrotko lisää jees kokemuksiasi sangjongista, kun minä olen nähnyt vain mainoksen lehdessä.

Esillä 10 vastausta, 5,491 - 5,500 (kaikkiaan 5,990)