Keskustelut Tekniikka Metsänomistajan parempi uusi auto

Esillä 10 vastausta, 5,471 - 5,480 (kaikkiaan 5,990)
  • Metsänomistajan parempi uusi auto

    Nyt siis on aika etsiä uudempi auto.
    Parametrit:
    Mukavuus maantiellä
    Ilmastoitu
    Automaatti
    Bensiini
    käytetty alle 10v
    kilometrit alle 150 000
    Hinta alle 10 000€
    Ei nahkapenkkejä, pakuja, varmareita ei shitty maastureita
    Optiot:
    neliveto

    Merkkejä:
    Volvo S60 tai S80, ei äksiä
    Citroen
    Muita?

    Ruotsista tai saksasta tuonnin kannattavuus?

  • Gla

    Tuokin on yksi keino kieltää itseltään asian olemassaolo. Viittaan siis wanhajätkän kommenttiin.

     

     

    wanhajätkä

    Vai asian?

    jees h-valta

    Sitä ecoa nostetaan myös sillä ettei pirtti lämpene sähköllä eikä öljyllä vaan aivan puhtaasti oman metsän puilla. Jota epäilen ettei esim. Gla taida tehdä. Joku takanreppana saattaa olla jossa sitten Corollan peräkärryllinen klapeja saadaan pontevasti talven mittaan polteltua. Liikuntaa piisaa kyllä aina kotona ollessa. Siksi en pakkomiellä sitä tarpeettomiin paikkoihin. Kun sitä jalanjälkeä voi tehdä niin monella eri hiilellä että. Kiltämättä kaikessa on ristiriitansa kuten puunpoltossakin. Mutta jos sitten vaakakupissa hiukan painaisi sekin ettei tästä talviaikaan kaakasta lentelemään Kanarialle. Kas kun pirtti jäätyy jos kukaan ei lämmitä.

    jees h-valta

    Sitä ecoa nostaa myös kun satuin kurkkaamaan nettautojen sivuilta etusivulla Peugeot 307:n myynti-ilmoituksen. Autolla oli 440 000 ajettu ja juuri katsastettu ja mainittiin hyväkuntoisena pikkuperheen farkkuna. Täällä kait ainakin jätkä on vinkunut ettei kestä jne ja mitä lie kitkuttanut. Kyllä tuo mielestäni on aika hyvä saavutus pikkuautolle. Riittää ainakin minulle. Tuskin sieltä yksikään saksalainen yhtään sen kummemmin huokailee. Minulla ainakin  BMW huokaisi viimeistelytemppunsa autoliikken pihaan. Eikä aivan noilla kilsoilla oltu.

    Visakallo

    Trafin lukujen mukaan Suomen autokannan keski-ikä nousi. Viime vuonna keski-ikä oli tasan 12 vuotta, kun 2016 se oli 11,8 vuotta. Samalla kun autoja romutettiin ennätysmäärä, eli reilut  72 000 kappaletta, romutettujen autojen keski-ikä nousi kaikkien aikojen korkeimmaksi, 20,7 vuoteen.
    En tiedä, minkä ikäinen tuo Jessen kertoma Pökötti oli, mutta jos se oli romutusiän keskiarvossa, sillä oli ajettu reilu 21.000 km vuodessa, eli aika normaali määrä.

    Visakallo

    Talouselämä: Valmet Automotive hakee uutta ympäristölupaa autotehtaalle. Tehdas kaavailee valmistavansa Uudessakaupungissa jo 150 000 autoa vuodessa.

    rööri roope

    On yksi niista volvoista   lähti alta aika yksikön.Helvetin hyvä kaikin puolin.Uuus tulloo kun joutuu.

    Jätkä

    Jeessi:-”Sitä ecoa nostaa myös kun satuin kurkkaamaan nettautojen sivuilta etusivulla Peugeot 307:n myynti-ilmoituksen. Autolla oli 440 000 ajettu ”

    -Ja kyseessä luonnollisesti BensaPökötti ?

    MJO

    Sitä ecoa nostaa myös kun satuin kurkkaamaan nettautojen sivuilta etusivulla Peugeot 307:n myynti-ilmoituksen. Autolla oli 440 000 ajettu ja juuri katsastettu ja mainittiin 

    Pistä jesse nettiauton hakuehtoihin minimi 600tkm. Ranskiksia ja jenkki lotjia on ylivoimaisesti vähiten. Mersu on selvä ykkönen ja volvo yhtä selvä kakkonen. Japseja kuitenkin selvästi enemmän, kuin ranskiksia.

    Ei epäilystäkään mitkä kestää ja mitkä eivät.

    jees h-valta

    Pitää katsoa sitä hankintahintaa myös ja aina lähes japsikottero on huomattavasti kalliimpi kuin ranskis. Ei anna elvistelyn aihetta yhtään, japsi on tylsä ja siinä pysyy. Jenkeistäkin puheenollen olen aika pitkälti sittenkin kallistumassa täsmälleen samanikäiseen Chevrolettiin kuin edellinenkin oli. Löytyy sadan kilsan säteeltä aika harvinainen yksilö joka on kuin uusi ja ajettu aivan kohtuullisen vähän. Sisustusta myöten kaikki kuin ei olisi ollenkaan ajettu. Sama koppa mutta nelikkona ja sehän riittää minulle. Jos hinnoista päästään yksimielisyyteen ei epäilystäkään, ostettava se on.

Esillä 10 vastausta, 5,471 - 5,480 (kaikkiaan 5,990)