Keskustelut Tekniikka Metsänomistajan parempi uusi auto

Esillä 10 vastausta, 4,561 - 4,570 (kaikkiaan 5,990)
  • Metsänomistajan parempi uusi auto

Nyt siis on aika etsiä uudempi auto.
    Parametrit:
    Mukavuus maantiellä
    Ilmastoitu
    Automaatti
    Bensiini
    käytetty alle 10v
    kilometrit alle 150 000
    Hinta alle 10 000€
    Ei nahkapenkkejä, pakuja, varmareita ei shitty maastureita
    Optiot:
    neliveto

Merkkejä:
    Volvo S60 tai S80, ei äksiä
    Citroen
    Muita?

Ruotsista tai saksasta tuonnin kannattavuus?

• Puuki

T5:ssa taisi olla 245 hv uutena.

wanhajätkä

Luulin jo pitkään että auto on vaan väline liikkua paikasta toiseen. Autoilu on minulle välttämätön paha. Meidän katsastuksen päästömittaukset on mulle riittävä taso. Kun oon liikkunu maailmalla ja nähny ne päästöt  ni ajan ihan puhtaalla omallatunnolla kakskytvuotiaalla almerallakin. Kaveri on ajanu miljoonakolmesataatuhatta hiluksillaan. Tietenkin jo konetta korjaillen. Pyrin samaan. Se että auto ois vieläkin….statussymbooli kertoo vaan munattomasta miehestä tai tikuttomasta naisesta….

Anton Chigurh Anton Chigurh

…kakskytvuotiaalla almerallakin…  Minäpä ajan kakskytkahdeksan (28) vuotiaalla mutta en almeralla (näkyy profiilikuvassa kuusitukkipinon vieressä).

jees h-valta

Eiköhän nämä jo aika munatonta porukkaa ole jotka täällä jorisee, mutta ei kait sitä autoa aina tarvitse joka vaivaan sotkea. Mutta en näe myöskään mieltä siinä että kehuskellaan vanhalla riisikupilla ryynäämistä. Mitään hekumaa siitäkään tuskin sentään irtoaa, vai?

MJO

Onko ”hinnat alkaen” mallisella ranskalaisella ryynääminen sitten kehumisen arvoista?

jees h-valta

En tiedä kun en ole moisella ranskalaisella ryynännyt.

Visakallo Visakallo
    Gla Gla

Jees: ”Mutta en näe myöskään mieltä siinä että kehuskellaan vanhalla riisikupilla ryynäämistä.”

En saa AC:n kuvasta selvää, että tunnistaisin autoa. Tuon ikäinen tuskin mikään katumaasturi on, kun CRV villityksen aloitti vasta vajaat 10 vuotta myöhemmin. Sitä kuitenkin ihmettelen, että vanhalla autolla ajamisen mainitseminen olisi kehumista. Ellei sitten uuden auton kulut pakota niin kovasti mieltä, että pitää hyökätä 0 € pääomakulujen kanssa autoilevia vastaan.

jees h-valta

Joka autossa on uutena ostettuna pääomakulut. Olkaa tyytyväisiä että joku hoitaa senkin leiviskän. Eipä olisi niitä ”nollacorolla” kulkeviakaan. Olen sitäpaitsi erittäin tyytyväinen autoni kuluihin tällä haavaa. En ole konepeittoa vielä edes avannut ja kymppitonni häämöttää seuraavan kaakonreisun jälkeen.

wanhajätkä

Ajele jesse vaan hiljaa ja tyytyväisenä pösölläsi. Ei se meitä muita kertakaikkiaan haittaa!

Esillä 10 vastausta, 4,561 - 4,570 (kaikkiaan 5,990)