Keskustelut Tekniikka Metsänomistajan parempi uusi auto

Esillä 10 vastausta, 381 - 390 (kaikkiaan 5,990)
  • Metsänomistajan parempi uusi auto

    Nyt siis on aika etsiä uudempi auto.
    Parametrit:
    Mukavuus maantiellä
    Ilmastoitu
    Automaatti
    Bensiini
    käytetty alle 10v
    kilometrit alle 150 000
    Hinta alle 10 000€
    Ei nahkapenkkejä, pakuja, varmareita ei shitty maastureita
    Optiot:
    neliveto

    Merkkejä:
    Volvo S60 tai S80, ei äksiä
    Citroen
    Muita?

    Ruotsista tai saksasta tuonnin kannattavuus?

  • rööri roope

    Jönssö en ole kehunu volvoa.Sie suutuit kun julkaisin volkkarin ruostumisen.Ei se ole sinun vika eikä minunkaan jos ne kurkkupöttöpellistä niitä värkkää.

    Ei minul ole kiinan volvoo työajossa vaan poirotin kotimaan tekosia.Varmaankin kiinan osia kuten volkkareissakin.Toisen volvon kotimaata en ole tarkastanu varmaankin se on kiina.
    Terve

    jees h-valta

    Puuntakusen jutusta silmään pisti nk. premiumluokan edustus. Mitä premiumia on noissa mainitsemissasi?
    Tavallisrahvaan pelejähän nuo kaikki. Toyotahan joutunee päästöongelmien vuoksi lopettamaan näitä maastokelpoisempia kuten katumaasturimallinkin.
    Eipä ole Mersulla kummoinenkaan ongelma päästä noista mainituista ykköseksi. Jos todella tekee premiumluokan avolavan.

    Gla

    ”Avolavojen ostajakunta on viime vuosina laajentunut yrittäjistä muuhun väkeen. Autotyypistä ovat nykyään kiinnostuneet myös esimerkiksi liikuntaa harrastavat ihmiset.”

    Tuo ei varmaan päde Suomen markkinoilla, mutta jotenkin tuntuu hölmöltä, että ihmisillä on varaa ostaa nelivetoinen avolava liikuntaharrastuksen takia. Minulla liikuntaharrastus alkaa kotiovelta poislukien talvikauden uiminen, jota pääsen harrastamaan ihan henkilöautollakin päällystettyjä teitä pitkin alle 10 kilsan ajomatkan jälkeen.

    Hiluxmetsuri

    Premium luokan avolava kaikkine hienoine tingeltangeleineen on kuin pitsiverhot lahtivajassa. Yhtä hyödytön ja käyttökelvoton.

    Ei sillä hienoudella uskalla mennä oikeasti metsään kun pellit naarmuuntuu. Ja tuskinpa se kaupunkilaisautoilija siihen öljytynnyriä kyytiin vyörää tai heinäpaalia, no miksei kanille vuoden heiniä 🙂

    Sitten kun laitetaan vielä matalaprofiilirenkat, niin naurettavuus on ihan kybällä 🙂

    Mahtisonniautoksi luokittelisin.

    Ei sikäli, joku kait tuollaisenkin tarttee 🙂

    Rane

    Ranen premiumluokan avolavalla näkyy olevan kysyntää.Postissa tuli tarjous jossa kysyttiin kiinnostaisiko Toyota hilux-auton myyminen hyvällä hinnalla?
    Soitin mielenkiinnosta että mikä on hyvä hinta ja sieltä vastasi joku hoono soomi -mies.Hinta-arvio oli 1500-2000 euroa.
    Ei tullut kauppoja,premium-luokan autoilu on kuitenkin edullista.

    Ammatti Raivooja

    Metsästys saisi Suomessakin uusia ulottuvuuksia jos täällä saisi laittaa samanlaiset lisävarusteet hiluxin lavalle kuin Afrikassa tai läji-idässä.

    torppari

    wua helikopteri oes paras..ei tarvii sitte maksoo mhy:llekkään lannotuksista ekstroo..kyllä on pers aakisija jos ei siihen rahat riitä pittää kilipaeluttoo puun hinta nii kyllä siitä yks kopteri tulloo kaapanpiälle

    jees h-valta

    Kyllä noissa premiumeissa on sitten taas aika vaikea voittaa USA.n avolavoja. Ja sitä Hiluxmetsurin ökyäkin ja muskeleita löytyy. Eikä sovi edes tyyliin matalaprofiiliset renkaat. USA-avolava on kaikin puolin erinomainen valinta jos ei välitä hiukan korkeammista käyttökustannuksista. Mutta aika kornia on tehdä näyttävää pienellä mopon moottorillakaan.

    Jätkä

    Pieni mies, suuri auto!

    jees h-valta

    Noo, ei tässä ny aivan sentään niiiin pienikään, kait se tämän ikäluokan aivan asialliset mitat on miehessä ja autossa on nyt vain -91:n muskelit avolavassa. Mutta pitäähän suurella metsätilalla olla suuri autokin. Mutta seuraavaksi mennään siinä järjestyksessä että suurenetaan ensin se tila ja vaikka sitten auto. Tuskin se USA-autosta silti muuksi muuttuu. Mutta mersulle haasteena että jos staili miellyttää voi sitäkin harkita.

Esillä 10 vastausta, 381 - 390 (kaikkiaan 5,990)