Keskustelut Tekniikka Metsänomistajan parempi uusi auto

Esillä 10 vastausta, 371 - 380 (kaikkiaan 5,990)
  • Metsänomistajan parempi uusi auto

    Nyt siis on aika etsiä uudempi auto.
    Parametrit:
    Mukavuus maantiellä
    Ilmastoitu
    Automaatti
    Bensiini
    käytetty alle 10v
    kilometrit alle 150 000
    Hinta alle 10 000€
    Ei nahkapenkkejä, pakuja, varmareita ei shitty maastureita
    Optiot:
    neliveto

    Merkkejä:
    Volvo S60 tai S80, ei äksiä
    Citroen
    Muita?

    Ruotsista tai saksasta tuonnin kannattavuus?

  • Gla

    Voi olla, että olen kysynyt sinulta Jees ennenkin, mutta kun en muista, kysyn uudestaan: Mikä saa sinut katselemaan seuraavaa autoa, vaikka nykyinen on ollut sinulla vasta vähän aikaa?

    Itse kun autoni aikanaan ostin, ajattelin ajaa sillä 10 v tai 200 tkm. Nyt on molemmat rajat ylitetty jo aikaa sitten, eikä yhtään tee mieli vaihtaa. Muutaman vuoden kuluessa se on kyllä edessä, halusin tai en.

    jees h-valta

    Glalle pahoittelut kiireisestä päivästä joten vastailut jääneet vähiin. Mutta suureen huolenaiheeseesi auton mahdollisesta vaihdosta toteaisin seuraavaa. Kun nyt olisi kuitenkin mahdollisuus saada vielä asiaankuuluva vaihtohyvitys koska katson saaneeni VW:n suht edullisesti ostaa ja ei se kauppa aivan eilen kyllä tapahtunut. En edes jaksa muistaa sen pitemmälle mutta eiköhän siitä jo ainakin kolmisen vuotta liene aikaa. Olen pitänyt autoja vähän vaihtelevasti ja kyllä vaihtelu aina silloin tällöin virkistää. Tuo vaihtohyvitys tietysti aina parempi miten uuteen menee. Ei ole sinällään mitään aikataulua koska vaihdan mutta mielenkiintoisen auton löytyessä voi vaihtuakkin. Autot yksinkertaisesti kehittyvät edukseen jatkuvasti ja siksi haluan vaihtaa. En sentään kuten työkaveri kun on puolisen vuotta ajellut uudella autolla ja hinkuaa jo vaihtoa. Vaikka on aika tyytyväisen oloinen nyt autoonsa. Kuten minäkin.

    abietis

    Täällä on samanlaisia pilkkakirveitä kuin Suoli24 palstalla kun tulee kyse ranskalaisista autoista.
    Tyypillistä auton ostajille on että auto ostetaan kaverien kertomusten perusteella tai sitten paree kun naapurilla. Oma järki ei siinä paljon paina.
    Kuten totesin minulla on huonompiakin autoja kuin tämä C5 joka on se parempi kuin vaikka ne Skoda tai Volvo.

    Hyvät ajo-ominaisuudet, kokonaistaloudellisuus, luotettavuus.
    Viime talvi 4500 km kuukausiajoilla ja 450 km sivu viikottain kotimatkoilla ei auta pelätä auton pettämistä.
    En tiedä olenko hannu hanhi vai muuten vain onnekas, joka tapauksessa taipaleemme on tähän saakka ollut harmoonista.
    Renkaan vaihtojen, tankkauksien ja öljynvaihdon lisäksi ei muita merkintöjä lokissa ole. jaa sentään ajovalopoltin.
    Puhukaa mitä puhutte. Ja vaikka jättäisin sen huomenna tienposkeen tappiota ei tule, onnistunut ostos.
    Toistaiseksi yksikään auto Fordia lukuunottamatta ei minua ole tielle jättänyt.

    Volvo oli harkinnassa olen ristinyt kädet kyynärpäitä myöten etten sellaista epäluotettavaa rahareikää ostanut.
    Tojotan ovien rämähtelyä seurasin kaupan parkkipaikalla, ei kiitos.
    Volkkari on ostamassa takaisin puoli miljoonaa autoa USAssa.

    Pitää todeta kuin Daciasta eniten autoa rahalla kuin missään muussa merkissä.

    Kuljetuskapasiteetin valtavuus paljastui kun pakkasin omakotitalon lämmityslaitteiston asennustarvikkeineen autoon.
    Hiasen tavaratilallinen laatikoita putkia ja muuta roinaa meni että heilahti.
    Jousitus ei ollut moksiskaan vaan pieni hurahdus ja perä asettui oikeaan korkeuteen täyteen lastattuna.

    Paras ostos ikinä.

    Jätkä pätkät

    Onnittelut autoonsa tyytyväiselle. Jesse on ilmaissut olevansa tyytyväinen työkaverinsa autoon – ja hyvä niinkin. On aina ilo, että on tyytyväisiäkin joukossa.

    jees h-valta

    Pätkän kade ei oikein iske nyt. Mutta omapa on vaivansa jos jollain vanhoilla pahoilla rottosilla kruisailee. Näitä itsensä ”ruoskijoita” aina jostain sikiää.

    rööri roope

    Voi jeesus jönssö.Ruotsalaisten viimeisimmän tutkimuksen mukaan
    volkkarit on todella sitä ihtiään kurkkupönttöpeltiä.Esim passateista oli RUOSTEESSA yli 40 %.
    Surkimus kirpuista eli fiat punnoista alle 10 %.Passatin hinnallahan saa 3 puntoa.

    Käsittämätön miten edelleen volkkarit lahoaa kuten 60 luvulla.Varo jönssö ettei mee jalka läpi volkkarin lattian kun kiihdyt!
    Nii eihän volkkari kiihdy vaan kuski.

    Jätkä

    ”Pätkän kade ei oikein iske nyt. Mutta omapa on vaivansa jos jollain vanhoilla pahoilla rottosilla kruisailee. Näitä itsensä ”ruoskijoita” aina jostain sikiää.
    Lähetetty: 03.05.2016
    Lähettäjä: jees h-valta ”
    Mistä sinä tiedät, että minä ajelen vanhalla rottosella? Olenko joskus mainostanut sitä?

    rööri roope

    Ihan hyvä ja onnee alotajalle kun ostit nuo suomen sulot sitkat ja makoisia kilometrejä.Meillä itässä noita sitkoita saa hlavalla eli tuota ikäluokkaa 500 ekee/kärry.

    Oikeesti sitikka on vaan kulkupeli .a.b eli ei auto vaan kulkuväline.

    jees h-valta

    Röörin chinavolvolumo on kyllä jo karannut käsistä volvoakin nopeammin. Rauhoitu ny jo hyvä miäs ja ajattele vähän.
    Autot ovat kaikki jo nykyään hyviä ja niillä tehdään uskomaton määrä liikennesuoritetta. Volvo ei erotu siinä mitenkään muuten kuin turhaa hintaa sisällään pitävänä ja entisellä maineella ratsastavana. Minulla vain nyt ei satu olemaan ruostetta VW.ssä yhtään missään joten tuijottele kiinankiesiäsi vaan varovasti ettei tule silmänreikiä.

    Visakallo

    Mercedes-Benzin tonniluokkaan kuuluva avolavamalli GLT Pickup ilmestyy markkinoille jo ensi vuonna. Tehdas on kiirehtinyt tuotannon aloittamista, sillä avolavojen kysyntä on noussut maailmalla tasaiseen tahtiin.

    Uutuus rakennetaan Nissan Navaran alustalle. Moottorit ovat Mercedeksen omia 4- ja 6-sylinterisiä. Tehdas miettii vielä mitä tekniikoita autoon otetaan. Vaihtoehdoksi tullee ainakin nelivetoversio.

    Avolavojen ostajakunta on viime vuosina laajentunut yrittäjistä muuhun väkeen. Autotyypistä ovat nykyään kiinnostuneet myös esimerkiksi liikuntaa harrastavat ihmiset.
    Mercedes aikoo Daimlerin pääjohtaja Dieter Zetschen mukaan puhutella avolavallaan premium-tasoa vaativia asiakkaita.

    GLT:n kilpailijoina voi pitää muun muassa VW Amarokia, Ford Rangeria ja Toyota Hiluxia.

    Kauppalehti

Esillä 10 vastausta, 371 - 380 (kaikkiaan 5,990)