Keskustelut Tekniikka Metsänomistajan parempi uusi auto

Esillä 10 vastausta, 11 - 20 (kaikkiaan 5,990)
  • Metsänomistajan parempi uusi auto

    Nyt siis on aika etsiä uudempi auto.
    Parametrit:
    Mukavuus maantiellä
    Ilmastoitu
    Automaatti
    Bensiini
    käytetty alle 10v
    kilometrit alle 150 000
    Hinta alle 10 000€
    Ei nahkapenkkejä, pakuja, varmareita ei shitty maastureita
    Optiot:
    neliveto

    Merkkejä:
    Volvo S60 tai S80, ei äksiä
    Citroen
    Muita?

    Ruotsista tai saksasta tuonnin kannattavuus?

  • abietis

    Vitsejä oottelinkii ja Raunohan se oikein humoristi onkii.

    Vai että poniauto ja reipanit!

    Volovo mulla on 144, -70 automaatti
    Amerikan rautoihin en oo koskenu, enkä koske

    Semmonen nissani vois olla haarukassa, pitänee kokasta.
    Tosin paraneeko se tähtiautosta kilometritkii melkein samat

    torppari

    koeta ehtiä volovon pv tae amatsooni ja siihen ralliratti ja buusteri. ja ei muuta ku reetu soimaan jotta bassot jytkyy…ratio ja puusteri voimaa tuo ja lööölyvä piiisoo

    jees h-valta

    Abietisin haku vaikuttaa lähinnä metsäautojen leluosaston plaraamiselta. Jos ja kun on katsellut useidenkin metsässä koneella työstäjien autoja on siellä raskasta letukkaa avolavana ja dodgeakin olen kyllä joillain nähnt. Silloin kun pitääs saada ramusti roinaa metsään ja umpihankeen ei siellä mitkään lelupelit pelaa. Mutta taitaa olla valmis lapsusajatus joten sillä sitten vaan.

    Visakallo

    Miten olisi kuorma-autoksi rekisteröitävä Toyota Tundra?
    Ei varsinaisesti ole maahantuojan ohjelmassa, mutta halutessaan niitä kyllä saa.
    Jyväskylään tuodussa Tundrassa on Toyotan valmistama 5,7-litrainen V8-bensamoottori, joka tuottaa 381 hevosvoimaa ja 401 newtonmetrin maksimiväännön. Yhdistetty kulutus on 15,6 litraa satasella.
    Suuri osa Tundra-malleista myydään karjatilallisille Yhdysvaltain Texasissa, jossa auto myös valmistetaan.
    Sellaiselle, jolla auto pitää olla suuri ja komea!

    jees h-valta

    Eihän tuo puuntakusen tojon mylly edes mikään iso ole. Aika pienemmästä päästä amerikan autoissa joissa nelikko ja kunnon lava.
    Fordit V-10 aika useasti jos bensakoneella.

    Visakallo

    Niin, tuo Jyväskylään tuotu auto olikin pikkukoneella varustettu.
    Texasin isännät eivät sellaisia huoli.

    torppari

    tässäpä paremp uus aato.. löytyy löylyähhii melekein ku savusaanasta uamu löylyllä, sitähä pittää mehtien miehillä olla, ilima ei tule toemee. löylyä lissee ee tunnu missää

    http://tekniikanmaailma.fi/venajan-armeijan-uusi-kuljetusvaline/

    abietis

    Nonniin, nyt kommentit meni Suoli24 sivuston Tojota Audi, Bemari teinien räksytyksen tasolle.

    Taitaa olla niitä savolaiskateuden esiintuomia mielipiteitä.

    Torpparin kommentti oli kyllä osuva sikäli että minulla on tallissani museorekisteröity Volvokin alkuperäiskunnossa. Ilman 70- luvun teinivarusteita, karvanoppia ja rallirattia.

    Minulla on jo sitä vanhempaa kalustoa kuorma-autosta alkaen.
    Niillä kuljetetaan tavaraa ja tarviketta.

    Aikuisten oikeesti etsin metsänomistajan mukavaa autoa. Palstat ovat hajallaan joten siirtymätaipaleiden taittaminen mukavasti on se pääasia.

    Kaikille palstoille on kyllä ihan henkilöautolla ajettavat tiet.

    Muuten ajattelutapani on autojen osalta Reino Laakkosen kaltainen, jonka tapasin useinkin nuoruudessani.

    Nyt olis kyseessä sellainen mukava mutta edullinen ja ”parempi” auto.

    Nimetön

    Kovasti on Jeesellä ison auton tarvetta, mutta Ämeriikasa kaikki on suurta, v….tki niinku venneitä, ja autosa päästöt sitä luokkaa että linnut tippuu puista.

    abietis

    Tuli noista hiekkalaatikkoväittelyistä mieleen että Koneviestissa oli taanoin juttu jossa Pohojammaan Sikavarmarit kehuskelivat terveisten kuljettimilla eli kuorma-autoksi painonsa puolesta rekisteröitävillä punaniskojen avolavoilla.

    Pitää olla semmosilla aivoneste keltasta.

    Ei herra nähköön, enhän minä idiootti oo että harrastelisin semmosella.

    Kävin tässä välissä ajamassa sen C5sen ja on se ultra mukava ajettava.

    Autoista ymmärtävät sanovat että uusimmat mallit 2008 eteenpäin on kertaluokkaa mukavampia ajettavia.

    Kyllä ne niihin minun kahveleihini sopivat.

    Ennen kaikkea se että kuopat, töyssyt, viemärinkannet ja muut epätasaisuudet olivat kadonneet kaikkialta missä koeajoin sai minut kallistumaan MUKAVUUDEN kannalle.

    Jos haluan nostalgisia ajo-ominaisuuksia otan tyttären kesä Kadetin liikenteeseen.

    Ja missä mainitsemissanne autoissa on säädettävä maavara?

Esillä 10 vastausta, 11 - 20 (kaikkiaan 5,990)