Keskustelut Tekniikka Metsänomistajan parempi uusi auto

Esillä 10 vastausta, 161 - 170 (kaikkiaan 5,990)
  • Metsänomistajan parempi uusi auto

    Nyt siis on aika etsiä uudempi auto.
    Parametrit:
    Mukavuus maantiellä
    Ilmastoitu
    Automaatti
    Bensiini
    käytetty alle 10v
    kilometrit alle 150 000
    Hinta alle 10 000€
    Ei nahkapenkkejä, pakuja, varmareita ei shitty maastureita
    Optiot:
    neliveto

    Merkkejä:
    Volvo S60 tai S80, ei äksiä
    Citroen
    Muita?

    Ruotsista tai saksasta tuonnin kannattavuus?

  • Berza

    En tiedä, olisiko joku jo tätä mainostanut. Itsellleni ylivertainen hinta ja käytettävyys suhteiltaan on ollut Dacia Duster.
    Nykyautoissa maavara on aivan onneton ja kun mennään maasturiluokkaan hinnat hyppäävät reippaasti muissa merkeissä.
    Jos Dacia pelittää jatkossakin, niin kuin tähän asti , ajettu noin 65 h, ei ole pienintäkään epäilystä, mikä on seuraavakin auto.
    Työmiehen karu kampe, mutta kaikki tarvittava ja maavara 21 cm

    Jätkä pätkät

    Dacia on varmasti hintansa väärti ja enemmänkin. Jos hinkuaa nelivetoa käytettynä, niin isot pojat kertovat, että ainoastaan Toyotat kestävät satojatuhansia kilometrejä, siis voimansiirroltaan.
    Jos haluaa hieman tietoa erilaisten autojen arvostuksesta ja käyttökelpoisuudesta, niin voisi vilkaista Nettiauton valikoimia. Siellä jotkut merkit ja mallit esiintyvät pienillä kilometrimäärillä ja nuorina hyvin edullisin hintapyynnöin, kun taas yleensä parempilaatuisissa autoissa on todella isot kilometrimäärät, vaikka vielä pyyntihinta on korkeahko.
    Sieltä näkee hieman suuntausta, vaikka eihän sekään ole mikään ”Jumalan sana”.

    Jätkä pätkät

    Dacia on varmasti hintansa väärti ja enemmänkin. Jos hinkuaa nelivetoa käytettynä, niin isot pojat kertovat, että ainoastaan Toyotat kestävät satojatuhansia kilometrejä, siis voimansiirroltaan.
    Jos haluaa hieman tietoa erilaisten autojen arvostuksesta ja käyttökelpoisuudesta, niin voisi vilkaista Nettiauton valikoimia. Siellä jotkut merkit ja mallit esiintyvät pienillä kilometrimäärillä ja nuorina hyvin edullisin hintapyynnöin, kun taas yleensä parempilaatuisissa autoissa on todella isot kilometrimäärät, vaikka vielä pyyntihinta on korkeahko.
    Sieltä näkee hieman suuntausta, vaikka eihän sekään ole mikään ”Jumalan sana”.

    jees h-valta

    Todella, Daciassa hinta/laatusuhde varmasti hyvä. Nämä on vähän sitten makuasioita haluaako hyvää varustelua vai ei. Eli Renaultin moottorihan Daciassakin on ja kokoRenaultin eli Kardjarin saa noin 8000-10000 euroa lisää sijoittamalla. Varustus ja ulkoinen näkö on aivan eri luokkaa ja ajo-ominaisuuksia muuhunkin kuin maastoon sitten jo löytyy. Valittiin juuri vuoden autoksikin citymaasturien luokassa. Olen senverran tutustunut Daciaan noin viikon ajelulla ettei aivan kovasti itelle haluja ole. Vähän semmonen sälinätoosan vaikutelma.

    Berza

    Halvalla muovilla sisustettu Dacia tosiaan tahtoo kitistä ja narista, etenkin pakkasella, mutta paljon noita ääniä on saanut pois pienellä mielikuvituksella.
    Itselleni auto on työkalu ja pientähän nuo narinat on vaikka raivuassahan vingutukseen verrattuna.
    Maastokelpoisuus on itselleni tärkeimpiä pointteja ja ei Dacia mitenkään huono ole maantielläkään.

    Visakallo

    Sotakalustoksi valitaan kaikkein luotettavimmat ajoneuvot.
    Kun katselee uutiskuvia maailman eri kriisipesäkkeistä, eräs hyvin tunnettu japanilainen avolava-auto siellä näkyy hallitsevan…

    Hiluxmetsuri

    ”eräs hyvin tunnettu japanilainen avolava-auto siellä näkyy hallitsevan…”

    Heh… 🙂

    MIKANDER

    Itse ajelen toyota landguriserilla 2.kpl .tuli viimmevuonna
    Ajoon uutena verattunna jonkin romanian säilykepurkiin
    ominaisuudeet toista maata kuin polku heikennee meno
    Alkaa myös vetoautona verratton peli.edelinnen oli
    3v ajossa ei mitään vikoja ollut pelissä. Hiluksi on
    myös kova peli sarjassaan

    jees h-valta

    Kait tuo sotaryöstelevä Hiluxikonnakaarti ottaa juuri sitä mitä siellä maankolkilla eniten ryöstettävänä. Halvinta siellä on yleensä kansalla joten laatu onkin sitten niillä varsinaisilla laillisilla armeijoilla jotka ostavat kalustonsa. Japanilaiset ovat lähes poikkeuksetta kansankalustoa noissa lämpeemmissä kolkilla. Harvemmin on jenkkejä ajellut Hiluxilla esim. Eipä niitä Suomen armeijallakaan pahemmin ole näkynyt. Jokunen ”lantikka” taitaa löytyä. Enemmän VW:tä kyllä on.

    Visakallo

    Uskotaan jo Jesse!
    H-haapa, Metsäliitto ja Volkkari.
    Niillä mennään! 🙂

Esillä 10 vastausta, 161 - 170 (kaikkiaan 5,990)