Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

Esillä 10 vastausta, 7,401 - 7,410 (kaikkiaan 31,037)
  • Me keskustelemme taas!

    Merkitty: 

    Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

    Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

    Terveisin: Korpituvan Taneli

  • mehtäukko

    Työ-autoista puheen ollen ja lava-sellaisista Mettämakuri luokituksella moni joutuisi apostolin kyytiläisksi. Kolme Rangeria ja nekin kasataan Taivasalla… Hinta/laatu on kuitenkin hyvä.

    Jätkä

    Mitäs autoja nuo Kiinalaiset valmistavat Ruotsissa? Kyllä kauko-Itä on jo laadukkaiden autojen valmistuspaikka, vaikkakin monet mallit kootaan Euroopassa – ehkä halvan työvoiman – tai markinoinnin takia.

    jees h-valta

    Mutta Toloppahan onkin kuljetettava: Eli kulkuneuvonhan hän tarviikin. Ja saanut varmasti neuvovan kuljettajankin, siitä kertoo tuo väärässä asiassa säästäminen. Naisten tyyppivaiva. Huollot kannattaa tehdä kunnolla oikeassa osoitteessa. Halvin ei ole paras noissa asioissa.

    Visakallo Visakallo

    Se ei ole niin tarkkaa Tolopaisella, koska tämä hankkii kaiken käytettynä…

    A.Jalkanen A.Jalkanen

    väärässä asiassa säästäminen. Naisten tyyppivaiva

    En tunnusta syyllistyneeni – sen sijaan väärässä asiassa tuhlaamiseen kyllä.

    Tolopainen Tolopainen

    Jos ei ole varaa ostaa laadukasta uutta autoa,  kannattaa ostaa hiukan paremman luokan käytetty auto vaikka Ruotsista. En nyt lähtisi tuollaisiin riman alituksiin.

    jees h-valta

    Sattui tuossa silmään ASX:n mainos lööpeistä ja kyllä se punainen siihen sopii kyllä tosi hienosti. Nätti auto vaikka ”japsirattori” onkin. Muotoiluun on todella nyt kiinnitetty huomiota. Sopusuhtainen karamelli, on tosi hieno! Jos en olisi ranskiskallistunut vielä toiseenkin kertaan voisi tuo olla kyllä ihan jees! Automerkki voi vaihtua ransiksenakin vaihtelun vuoksi mutta kyllä tätä herkkua vielä toinen pitää uudistaa. Mutta saatan vielä vuoden ajella tällä, en ole edes kyllästymään päinkään vielä. Keväällä voisi talvirenkailla vaihtaa kun kesäiset alkaa kohta sulia alla loppuun. A.J. tokkiinsa voi olla poikkeus säännössä koska kokenut autoilija alkaa arvostaa kyllä auton käyttövarmuutta. Ja sen takaa merkkihuolto. Arvasin että luutista tulee!

    Visakallo Visakallo

    Tämä on minun viides Mitsubishi. Ne ovat ainakin tähän asti olleet hyvin luotettavia ja mukavia ajettavia. Hinta-laatusuhde on ollut kohdallaan.

    Visakallo Visakallo

    Minkälaisella nyky-autolla se Haba itse ajelee?

    Gla Gla

    Visakallo: ”Minä säästän sillä, että pystyn hyvin hoitamaan kaikki ajoni yhdellä autolla. Ei myöskään ole traktoreita, mönkijöitä, moottorikelkkoja, moottoriveneitä, ajettavia ruohonleikkureita eikä muita härpäkkeitä.”

    Taas tuli todistetuksi, että toiset ostaa useammin autoja kuin minä sukkia. Mutta kun ei tarvita laajaa arsenaalia kalustoa, oikein valitun kaluston pääomakuluissakin voi säästää. Sukkiakin voi ostaa useamman parin samanlaisia. Ei tarvitse hävittää molempia, jos vain toiseen tulee reikä tai pesukone nielaisee sen.

    Kiinnostavaa, että Mitsu on lähtenyt Mazdan tielle eli käyttää vain isoja moottoreita. Ennen ASX:n bensamallin normaalikone oli 1,6-l vapaastihengittävä. Ilmeisesti nykyisessäkään ei ole turboa? Joku edellä syytti iskutilavuutta suuresta kulutuksesta, mutta Mazda ja takavuosina Passat ovat kumonneet tuon teorian. Ovat olleet pikkuturbojen kanssa vertailuissa kulutuksessa kilpailukykyisiä. Kyse on siis toteutuksesta, ei iskutilavuudesta.

    ASX:n normikulutus on yllättävän suuri, mutta sehän taas voi olla eri asia kuin käytännössä toteutuva kulutus.

Esillä 10 vastausta, 7,401 - 7,410 (kaikkiaan 31,037)