Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

Esillä 10 vastausta, 7,361 - 7,370 (kaikkiaan 31,018)
  • Me keskustelemme taas!

Merkitty: 

Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

Terveisin: Korpituvan Taneli

• Tolopainen Tolopainen

Seuraava auto saattaa olla automaatti tai sitten ei, yksi auton vaihto on vielä ennen ambulanssikierrosta. Onkohan ne manuaaleja tai sen niin väliä, kun ei tarvitse itse ajaa.

Jätkä

Tollo:”Miksi ralliautoissa on manuaalivaihteet, jos automaatti on parempi.”

-Järjen puute on noussut jo aivan pintaan. Se näkyy jo hyvin kauvas. Tollo on pudonnut kaikenlaisen kehityksen kelkasta. Olisiko ”Leskivaimon” syytä avata tapinreikä peräkammarin ovessa?

Tolopainen Tolopainen

Pidä Jätkä itse leskesi, aika vähän tuosta automaatista on hyötyä mökkimatkoilla, kun auto menee muutenkin aseteltua vakionopeutta. Kun 5G teknologia tulee käyttöön auto hoitaa ajamisen suurimmaksi osaksi itse. Sähköautoissa ei kalliita automaattilaatikoita edes tarvita, suurin osa nykyisestä rojusta jota autoissa on jää pois. Samalla autoteollisuudesta häviää miljoonia työpaikkoja.

Menninkäinen

Voipi olla että tullaan näkemään sähköautoissa vaihteita, muissakin kuin Porschessa. Itsehän niitä ei kyllä tarvitse vaihdella

Metät kunnossa!

Noniin. Oliko Visan uusi mikä ja millä koneella?

Koivunkaataja2

Minkä värinen on visan uusi  autonobiili?

Metät kunnossa!

Eihän ole mikään pikkukoneella varustettu hybridi?

Tolopainen Tolopainen

Hyvä, että pääsi Mazda sta eroon, luultavasti kaikki jouset oli jo poikki. Se on niiden tyyppivika.

jees h-valta

Toivottavasti oli hybridi, vaikka se on mitsussa kyllä aika turhake koska iso moottori jokatapauksessa.

Visakallo Visakallo

Näkyi olevan muutama kysymys meikäläisen uudesta Mitsubishi ASX:tä. Eipä olut jouset poikki Mazdassa, eikä mitään muutakaan vikaa ilmaantunut kolmen ja puolen vuoden ja 83 000 km matkalla. Auton myin huollettuna ja katsastettuna kahden vuoden leimalla. Se oli erittäin haluttu peli vaihtoautona. Olisin pysynyt merkissä, joko CX30 tai CX5 kiinnostivat, mutta päädyin tällä kertaa punaiseen Mitsubishiin, kun siinä on nyt kahden litran kone kuten Mazdassakin, eikä mikään hybridi. Nelivetoa en ottanut, koska eläkemies jää huonolla kelillä kotiin tai asustaa talvella lumettomissa maissa. ASX on minulle entuudestaan tuttu vuoden 2013 hankintana, eli siinä mielessä vanha suola janotti. Ko. auto on minulle oikein sopiva peruspeli. Itsellenne voitte vapaasti ostaa  parempia ja hienompia.

Esillä 10 vastausta, 7,361 - 7,370 (kaikkiaan 31,018)