Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

Esillä 10 vastausta, 6,671 - 6,680 (kaikkiaan 31,245)
  • Me keskustelemme taas!

    Merkitty: 

    Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

    Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

    Terveisin: Korpituvan Taneli

  • Kumikettu

    VAGin 1,4 TDI:llä ajavana tiedän, että se kiihtyy ihan ok itsekseen ajaessa ja auto täynnäkin jotenkuten kunhan kierrättää kunnolla. Se arveluttaa, että kone vie sen 6 litraa löpöä sataselle talviaikaan ja kesälläkin viiden pintaan. 1,9 TDI:llä pääsisi liki 4 litraan. Mikä lie ollut ideana tehdä noin pientä dieselkonetta?

    Visakallo Visakallo

    Kävin tänään hakemassa Mazdaan katsastuksesta kahden vuoden leiman. 72 000 mittarissa, edellisestä huollosta on 16 000 km, eli menin suoraan ajosta näytille. Ei mitään kulumia eikä huomautettavaa.

    kim1

    Se vielä puuttuisi …,jos olisi ollut noilla kilometreillä jotain huomautettavaa…

    Minun Corollassa oli nyt ekan kerran huomauttavaa viime syksyllä…( 11. katsastus)..,no eipä ollut kuin vartin homma vaihtaa koiranluu uuteen…,oisko peräti 20. €:a maksanut..,noissa hiluxeissa ei ole sen ikään ollut koskaan ongelmia…,katsastustetkellä kilometrit olleet 150000-550000 km:n välillä.

    Visakallo Visakallo

    Jessen pitäisi alkaa markkinoida sähköautoja porilaisille!

    https://yle.fi/uutiset/3-11143832?origin=rss

    puunhalaaja

    Kaveri soitti äsken ja pyysi kyytiä pois France-motorsin pihasta, oli päässyt nilkuttamaan huoltoon asti citikallaan. Pistin merkille miten oivallisesti liiketila oli valittu. Hervannan äärimmäinen pimeä nurkka metsänlaidassa, Lassila & Tikanojan naapurissa. Siellä kelpaa kenenkään huomaamatta ranskisten omistajien asoida, ja autonromujen kuskaajakin on vieressä.

    jees h-valta

    Visakallo, ei tarvitse markkinoida. Tulee olemaan arkea monella muullakin parkkipaikalla kuin Porin Sampolassa!

    jees h-valta

    Puuki tuolla edellisellä sivulla edelleen muistojen kultaisessa nuoruuressa pärisee. Eihän kukaan nykypäivänä kuvittele samalla autolla miljoonaa kilometriä ajavansakaan.

    kim1

    Jeessi: Täyssähköautojen ryntäystä ei nähdä vielä tämän vuosikymmenen alkupuoliskolla…,mutta plug- in hybridejen osalta saadaan jo tänäkin vuonna mielenkiintoisia uusia automalleja syksyyn mennessä…,sopivasti kunnes mulla pyöreitä vuosia tulee täyteen syyskuussa…p.s.oliko sun puh.num. Viimeiset numerot 40?

    jees h-valta

    Kim1:n, en tiedä kyllä tuollaista numeroa muuta kuin ehkä joku firman vanha faksinumero. Sieltä taitaa huonosti tull kommenttia. En anna täällä ihan sentään nummeroita kun haluan vielä yöt nukkuakkin. On sellaistakin kokemusta kun joskus on eräs aika myöhään soitellut. Enkä käsittänyt höpinästään juuri yhtään mitään. Taisi olla juuri kosteasta hirvieläinkytikseltä kotiutunut. Tai joltain muulta reissultaan.

    Visakallo Visakallo

    Saksan autotuotanto vajosi viime vuonna syvimpään aallonpohjaan 25 vuoteen. Volkswagen, BMW ja Daimler AG valmistivat viime vuonna vähemmän autoja kuin koskaan vuoden 1996 jälkeen. Tämän vuoden toimitusten ennakoidaan putoavan edelleen. EU:n tiukat päästörajoitukset asettavat erityisesti saksalaiset autonvalmistajat haavoittuvaan asemaan, sillä esimerkiksi BMW, Porsche ja Audi ovat perinteisesti asettaneet suorituskyvyn ja voiman laadun mittapuiksi.

    Kauppalehti

Esillä 10 vastausta, 6,671 - 6,680 (kaikkiaan 31,245)