Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

Esillä 10 vastausta, 6,571 - 6,580 (kaikkiaan 31,175)
  • Me keskustelemme taas!

Merkitty: 

Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

Terveisin: Korpituvan Taneli

• jees h-valta

Oma tietysti!

rööri roope

Ihan siisti peli Mazda.Kaksi 6mallin Mazdaa oli.Bensa/diesel eivät vakuuttaneet.Vikoja kummassakin eikä olleet halpoja.Kummastakin levähti penkinlämmittemet.Lähellä palaminen.Dieselistä jakopää levähti.Samoin hiukkas suodatin aivan susi.Bensakärri meinas ruostu.Kiireellä vaihto.

Kun ostaa Mazdan joutuu todella olemaan syömättä kun aina korjaamolla.

En sorru enää ko merkkiin.

Visakallo Visakallo

Ostitko ne kärryt uutena ja mitä aikakautta silloin elettiin?

rööri roope

2004 bensa uutena, 2006 diesel 50000 tuhatta ajettu.2004 auton vaihdoin 2009.diesel kärrin vaihdoin 2011.

Jäi vaan paskamaku varsinkin diesel versiosta.Maahantuojakin oli nihilisti.

Tolopainen Tolopainen

Aasiastakin löytyy viattomia autoja kunhan valitsee oikean merkin, jossa hintalaatusuhde on kohdillaan. Eipä ole kaupoissa katumista. Aivan naurettavan pienillä välirahoilla ajelee takuu autolla, jossa ei vikoja ole koskaan ollutkaan. Autokauppaan kannattaa ottaa laskin mukaan ja jättää rouva ja tunteet kotiin. Ranskalaisia ei kannata vilkaistakaan eikä sakuja.

Visakallo Visakallo

Röörin mainitsemat autot olivat 16 ja 14 vuoden takaa, joten aika paljon on sen jälkeen tullut uudistuksia ja parannuksia ko. merkinkin osalta.

Gla Gla

Sama pätee sitten varmaan muihinkin merkkeihin, myös ranskalaisiin. Tosin jostain syystä kaikki eivät ole päässeet tasolle, jossa omistaminen olisi huoletonta, vaikka auto on yli 100-vuotias keksintö. Tietysti jos ostaa uusia autoja useammin kuin minä sukkia, luotettavuus ja maahantuojan suhtautuminen asiakkaaseen on toissijainen asia.

jees h-valta

Onhan sen Tolopan siellä suulin nurkassa olevaa koreankippanaa maukasta kehuskella. Muutama kylillä käynti vuodessa ei paljon autoa kuluta että sen puoleen sen auton merkin tai valmistusmaan ei tuossa käytössä eli käyttämättömyydessä ole mitään merkitystä.

Tolopainen Tolopainen

Autolla ajetaan kaikki tarpeellinen, mutta 6km päivässä on tapana myös kävellä joka päivä,,että Harjavallan työmatka ei ihan riittäisi päiväliikunnaksikaan.

jees h-valta

Minulla kyllä töissä ollesssanikin tulee kilometrejä. Olin sitten vapaalla tahi töissä tuo kuusi kilsaa ei aivan huimaavalta tunnu. Mutta itse autoiluun: Nythän sitten on oikein töpselivuosi eli ladattavia autoja suorastaan vyöryy suomeen. Että alkaa sähkön vuosikymmen.

Esillä 10 vastausta, 6,571 - 6,580 (kaikkiaan 31,175)