Keskustelut Harrastukset Me keskustelemme taas!

Esillä 10 vastausta, 6,201 - 6,210 (kaikkiaan 31,224)
  • Me keskustelemme taas!

    Merkitty: 

    Tänä iltana kymmenen jälkeen palasimme taas keskustelupalstalle! Tuliko joku järkiinsä vai pitikö tilapäisesti palauttaa entinen versio, jonkun bugin korjaamisen ajaksi?

    Joka tapauksessa tervetullut muutos jos jää pysyväksi!

    Terveisin: Korpituvan Taneli

  • Lenkopetäjä

    Mulla on 68tkm ajettu punto.etteen levyt ja palat on uusittu ja taka kengät.iskarit taka uusittu täyttä kuraa orkkislaatu fiatissa

    Lenkopetäjä

    Palat ja kengät ny ymmärtää mut levyt ja iskarit on ainaki japseissa menny Palio pitempään

    Jätkä

    Onko tuossa Viatissa tosiaan rumpujarrut takana? Mahtaa olla vanhaa vuosikertaa?

    Iskaritkin kyllä yleensä kestää ainakin satatuhatta pitempään.

    Remie

    EDIT
    Näissä autoissa pitää muistaa hinta laatu suhde ennen kuin alkaa tekemään laatuvertailuja. On vähän sama juttu kun joku juo baarissa kuumaa vettä ja sanoo että voi hitto olipa laiha punssi joka maksoi 20 senttiä Toinen juo XO:ta tuplana ja maksaa 26€ minun oli oikein hyvä. Ero on melkoinen kuinka nuo voisivatkaan olla saman tasoisia. Toyotan maasturi maksaa noin 160 000 jos sitä vertaa Lada Nivaan niin kumpikohan on hinta laatu suhteeltaan parempi. Kyllä se Niva on ihan hyvä auto . Aivan sama on Punto , luulen että paljon parempi kuin moni 50000€  auto. Usealle ihmiselle riittää että liikkuu paikasta toiseen , toisille ei riitä ei sitten mikään. Auto tarpeen mukaan. Mitä tulee levyjarruihin takapäässä niin etuvetoinen auto ei tarvitse takapäässä levyjarruja ruostumassa kun siellä ei ole jarrujakaan, vaikka polkimen painaa pohjaan niin käsineen pyörittää pyörää. Takavetoinen on asia erikseen. Olenkin sanonut että kun laivan potkuri laitetaan keulalle ja kuorma-auto on etuvetoinen niin minäkin ostan etuvetoauton  ja sanoin tuon jo yli 50 vuotta sitten. Vielä ei se päivä ole koittanut. Etuvetoista autoa ei olisi koskaan pitänyt keksiä, ja toinen on hammastanko ohjaus , molemmat tuomittavia keksintöjä. EDIT

    Tolopainen Tolopainen

    Kun vie auton vaihtoon hyvät jartupalat kannattaa ottaa talteen ja laittaa ne huonommat tilalle. Siinä parikymppiä säästää, palat kannattaa vaihtaa itse. Pienellä hommalla satasen tulo verottomana. Voi olla että kohta ajellaan V 90 diesel Volvolla.

    Visakallo Visakallo

    Ei ollut Remie tarkoitus vinoilla, anteeksi jos sait sen käsityksen. Ymmärrän kyllä, ettet ihan poikanen ole sinäkään enää. Alkoi vain kiinnostaa, että jos mies pitää autoaan noinkin huolella, onko sama linja myös itsensä kanssa?

    Rane
    Puuki

    Biokaasuhan on tällä hetkellä ainut oikeasti päästötön polttoaine. Maakaasun käyttö ei sitä ole  eikä sähköakkuautot.

    Paikallisen biokaasulaitoksen rakentamiseen ei saa investointitukea, jos myy sieltä biokaasua ulos ( 5 vuotta raja). Ne olis parhaita metaanipäästöjen ja hajuhaittojen sitojia.  Lyhyemmät kaasun kuljetusmatkat kaasutankkausasemille, parempaa lantaa pelloille.   Maitokin hinnoitellaan kohta tuotannon hiilipäästöjen mukaan (Arla,  Maastulli). Millonkahan puun myynnissä liitytään samaan kerhoon ??

    Tolopainen Tolopainen

    Tuotetaan tarpeetonta tavaraa ja yritetään siitä tehdä ekologista. Hanasta tulee juomavettä, turha tuota vettä on lehmän kautta kierrättää.

    Remie

    Ajoin ilmeisesti biokaasuauton perässä, kaasu oli selvästi tehty sikalan lietteestä. Kysymys oli joku iso Volvo . Joko autossa oli vika tai kaasussa,kuljettaja se ei voinut olla. 100% varmuudella ei tule yleistymään jos löyhkä on tuota luokkaa. Pidän myös kannattamattomana puuhana jos lanta on tuon kaasun oton jälkeen vielä viljelyksien lannoitetta. Hetken tuon kanssa väännetään kunnes lanta-autot poistuu teiltä. Pidän lanta-kaasua pelkkänä nimellä varustettuna. Kun lasketaan diesel polttoaine + sähkö joka kuluu kaasun valmistamiseen niin voidaan sanoa dieselin ja sähkön sekoituksesta jolla auto todellisuudessa kulkee. Sähkö tulee taas Helen hiilivoimalasta.

Esillä 10 vastausta, 6,201 - 6,210 (kaikkiaan 31,224)